אוטומציה לעסקים בזמן משבר הקורונה

אוטומציה שיווקית – עסקית כסיוע לעסקים במשק בהתמודדות עם משבר הקורונה

מענקים והלוואת יכולים להינתן כמעט לכל עסק ודבר לא יכול להבטיח לכם לצלוח ולשרוד את השוק התחרותי בכלל ואת משבר הקורונה בפרט.
אם אתם עסק שעדיין סגור או עסק שפתח ונאלץ להתמודד עם מציאות חדשה, הכלים הרבים של עולם האוטומציה השיווקית משנים את כללי המשחק ומסייעים לכם לעבור את תקופת הקורונה בשלום ואחריה לנצח את המתחרים העסקיים שלכם.

האוטומציה תסייע: נגיף הקורונה הביא איתו מציאות חדשה

עד למשבר הקורונה האוטומציה השיווקית הוגדרה על-ידי מומחי שיווק דיגיטלי כהמלצה חמה, כלים וקישורים למערכות המסייעים לכם לבצע פעולות רבות באופן אוטומטי, לשפר את מערכי השיווק, שירות והתפעול שלכם ולעלות את החברה או העסק שבבעלותכם כמה רמות מעלה.
נגיף הקורונה אינו רק בסכנה בריאותית לאזרחי העולם, הוא סכנה אמיתית לחברות ועסקים בכל המשק, כאשר העסקים היחידים שאינם נפגעו אילו רשתות המזון והרפואה.

משבר הקורונה הוביל את העצמאים הגדולים והקטנים להתאחד למקשה אחת: להחזיר את המשק לפעילות, השאלה הנשאלת: כיצד יתמודדו עסקים וחברות בישראל עם החזרה למשק?
בהיבט הפיננסי נראה כי העסקים הגדולים והקטנים יתקשו לשרוד ללא מעניקים מטעם המדינה והלוואת בתנאים מקלים, תזרים מזומנים הוא חובה לצינור הנשימה של כל חברה ובכל גודל.
בהיבט האסטרטגי הזרמת הכספים אינה תספיק לכם כדי לשרוד את משבר הקורונה, נראה שמה שהכרנו לא יחזור למתכונת הרגילה ועסקים רבים במשק חייבים לשלוף קלפים חזקים מהשרוול כדי להתמודד עם מציאות עסקית חדשה.
לשם כך, כלים ומערכות מעולם האוטומציה יאפשרו לכם עם הלקוחות מרחוק, לפעול בצורה אוטומטית וללא מגע יד אדם, לבצע פעולות מורכבות ומשימות יומיות, לעלות את ההכנסות ובעיקר לשרוד את העידן החדש.

אילו שירותים מציעה האוטומציה השיווקית?

שירותי אוטומציה שיווקית – עסקית (Marketing & Business Automation) הינם רבים, מגוונים ומותאמים בהתאם לאיפיון, צרכים וכמובן לגודל חברה/עסק, יכולות התקציב  ומסע הלקוח הרצוי.
בעזרת שירותי מומחה אוטומציה תוכלו לקשר בין מערכות שונות איתן אתם משתמשים ולגרום להן "לדבר" אחת עם השנייה, בכך פעולות ונתונים עוברים בין מערכות, חוסכים לעובדים בזמן או חוסכים את הצורך בהעסקת עובדים עתידיים לביצוע פעולות יומיות או מתקדמות ומעלים את איכות העסק שלכם.

שיווק לעסק בתקופת הקורונה
שיווק לעסק בתקופת הקורונה

בנוסף לקישורים בין מערכות ניתן להשתמש במערכות אוטומציה מתקדמות המסייעות לכם לשפר מדדים רבים בעסק שלכם.
אחת המערכות הבולטות והמבוקשות ביותר היא מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק, בעזרת מומחה אוטומציה וצ'אט בוט מקצועי תוכלו לעבור את עידן האוטומציה בשיחות עם מאות ואלפי לקוחות ברגע, ללא המתנה, באמצעות שיחות ממוסגרות ומתויגות אותן אתם בוחרים.
מערכת צ'אט בוט מאפשרת לכם לשוחח עם הלקוח באופן אוטומטי, לקדם אירועים ומוצרים, לאסוף נתונים, להשיג לידים חדשים, לבצע פעולות קידום מכירות ואף פעולות תפעוליות כמו הזנת נתונים אוטומטית למערכת ניהול הלקוחות שלכם (CRM).
מערכת מתקדמת נוספת היא מערכת שליחת SMS  אוטומטית המעדכנת על מבצעים, קמפיינים ומסרים שונים וכן מאפשרת לתזכר על תור קרוב, הזמנת שולחן, עדכון לטיפול תקופתי ועוד.
אם אתם מחזיקים במאגר מיילים שטוייבו במערכת ניהול לקוחות שלכם או מתכוונים לנצל את האפשרות הזו, תוכלו להשתמש במערכת הניוזלטר (מייל שיווקי) ולפרסם עדכונים, מבצעים, מוצרים ושירותים חדשים וכל מסרים קצרים שתבחרו.
מערכות וקישורים אלו לדוגמה הם חלק מעולם האוטומציה הגדול, בעזרת מערכות אוטומציה שיווקית שונות תוכלו לעדכן על חזרה לפעילות, מבצעים מיוחדים עקב עידן הקורונה, אפשרויות שליחויות חדשות, רכישת מוצרים מרחוק וכל עדכון שסייע לכם תחילה לצלוח את החזרה לשגרה לאחר הקורונה ולאחר מכן להשיג יתרונות טכנולוגיים, שיווקיים ותפעוליים ברורים על המתחרים שלכם בענף.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?