כיצד אוטומציה עסקית משפרת מכירות?

איך לשפר את המכירות של העסק? התשובה: אוטומציה עסקית

מחפשים רעיונות להגדלת המכירות בחנות או עסק פיסי? לא יודעים איך להתקדם בעסק האינטרנטי שלכם ולהגדיל מכירות? האוטומציה העסקית כוללת בתוכה מהלכים שיווקיים אוטומטים, המסייעים לעסקים בשלל דרכים ובעיקר באינטראקציה עם לקוחות והגדלת התזרים בין אם יש לכם עסק פיסי כמו מסעדה, מלון, חנות או בין אם יש לכם עסק דיגיטלי כמו חנות איקומרס או קמפיינים דיגיטליים שונים.
באמצעות מומחה אוטומציה מקצועי, ניתן להשיג ייעול תהליכים, קיצוץ בהוצאות ועלייה בהכנסות דרך כלים רבים אותה מציעה האוטומציה.
כמו כל התאגידים הגדולים, כל חברה ובעל עסק בישראל יכולים להתאים לעצמם את ה Marketing Automation, מערכות שונות המקושרות אחת בשנייה ומביאות ליתרונות רבים לעסקים.

אוטומציה עסקית-שיווקית, תלמדו מהגדולים ותתייעצו

האוטומציה העסקית-שיווקית באה לידי ביטוי בארגונים ומוסדות רבים בארץ ובעולם, כיום כל התאגידים והחברות הגדולות, המוסדות הציבוריים ואף אנשי הציבור הבכירים משתמשים באוטומציה כדי להשיג את המטרות שלהם.
התהליכים האוטומטיים אינם צריכים להיות זרים לאף שחקן במשק, כל חברה או עסק משתמשים בכלים אוטומטיים מתקדמים כאשר בראש ובראשונה המחשב הנייח או הנייד במשרד והטלפונים הניידים המבצעים פעולות אוטומטיות רבות עבורכם.

אם כולם משתמשים בתהליכים אוטומטיים בסיסיים בעידן המודרני דיגיטלי, מדוע לא לעבור ולהתאים לעצמכם מערכות אוטומציה עסקית מתקדמות?
באמצעות ייעוץ עם מומחה אוטומציה, כזה שעבד ובנה מספר מערכות אוטומטיות עסקיות, תוכלו להתאים את כלי האוטומציה המתאימים עבורכם, אילו יובילו אתכם לשיפור המכירות של העסק, לייעל תהליכי תפעול בחברה ולחסוך כסף רב.

אילו כלים מספקת האוטומציה השיווקית עבור הגדלת מכירות באינטרנט לעסק שלכם?

אוטומציה עסקית
אוטומציה עסקית

האוטומציה העסקית היא עולם ומלואו, אם לספר על מערכות אוטומציה כתורה על רגל אחת: מערכות פנימיות וחיצוניות המקושרות אחת בשנייה ומפעילות תהליכים אוטומטים מול קהל הלקוחות/עוקבים ומעבירות את הנתונים לספק השירות (אתם) בצורה אוטומטית.

כדי לדבר יש ולעניין חשוב לציין מספר מערכות אוטומציה שונות שעשויות לשפר את המכירות של העסק במידה ניכרת:

מערכת הצ'ט בוט המשתלבת על הצ'ט של הפייסבוק ומסייעת בייעול תהליכים מול קהל הלקוחות/עוקבים, משוחחת איתם בשאלות ותשובות שנקבעו מראש, מבצעת סקרים, מעבירה מסרים וסרטונים, מקדמת מוצרים או אג'נדה וחשוב מכל אוספת נתונים ומעבירה את הדאטה הסופית בצורה מסודרת ואוטומטית למערכת פנימית או חיצונית של החברה שלכם (מפייסבוק לאיימל/למערכת ניהול לקוחות פנים ארגונית).

מערכת הניוזלטר (מייל שיווקי), מערכת נפוצה כבר מספר שנים המשמשת ארגונים ומפלגות בארץ ובחו"ל ומתעדכנת כל תקופה מחדש, מערכת זאת מספקת לכם כלי להעברת מסרים תקופתיים בהתאם למגמות עכשוויות, מבצעים, קמפיינים וכל מטרה שאותה תרצו להעביר ובסופה הנעה לפעולה (מערכת זו בנויה על בסיס דאטה קיימת).

מערכת SMS אוטומטי, בדומה למייל השיווקי מערכת זאת גם כן מניעה לפעולה, משמשת אתכם לעדכון לקוחות ועוקבים רבים בהתאם לנתונים הקיימים אצלכם במערכת ובנוסף יכולה לייעל את השירות בחברות המבקשות עדכון פר לקוח כדוגמת תור קרוב, הזמנת מקום במסעדה, בדיקות שהגיעו ועוד.
כמו כן ניתן לראות מערכות רבות נוספות כדוגמת מועדון לקוחות חכם, קישור טלפון עסקי לדואר אלקטרוני ועוד קישורים ומערכות שונות הקיימות בעולם האוטומציה העסקית-שיווקית.

מערכת CRM – מערכת לניהול מאגר הלקוחות שלכם. לרוב העסקים כיום יש אירגון וסדר במערך ניהול הלקוחות, אך האם הם מבצעים אוטומציה? סביר להניח שעדיין לא. למשל, כאשר לקוח משאיר פרטים באתר אפשר שאוטומטית הוא ייכנס לCRM עם תיוג של "ליד חם" ושכבר נציג המכירות יקבל התראה על כך..אפשר שברגע שלקוח משלם ונציג מכירות מעדכן בCRM שהלקוח שילם שאוטומטית הלקוח יקבל חשבונית למייל או יקבל מייל או סמס "תודה על הרכישה" ובאוטומציה השמיים הם הגבול!

האוטומציה העסקית משפרת את המכירות

כפי שהבנתם עד כה, למערכות השונות של האוטומציה השיווקית ישנם יתרונות שיווקיים ותפעוליים רבים, יתרונות אלו הופכים לבסוף ל"מחלקת – על" וירטואלית חדשה בחברה ותפקידה להעצים את קידום המכירות, השגת לידים, הנעה לפעולה, לשפר את השירות, למנוע נטישת לקוחות/עוקבים, לבצע בדיקות וסקרים, לעדכן אודות מבצעים וקמפיינים, לאסוף נתונים ולספק גב תומך למערכות התפעול השונות.
כל המערכות האלו עתידות בהכרח לשפר את המכירות וההכנסות בחברה וגם לחסוך בעלויות כוח אדם, ניתובי משימות לעובדים והוצאות תפעול משתנות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?