צ'ט בוט בפייסבוק לפוליטיקאים: כיצד לנצח את הבחירות ולאסוף מידע על קהל הבוחרים?

צ'ט בוט בפייסבוק לאנשי ציבור ופוליטיקאים הוא הדבר הכי חם בעידן הנוכחי, מנהיגי מפלגות מימין ומשמאל, מוסד מפלגתי שלם, חברי כנסת וכל אדם הבא במגע עם ציבור וקהל תומכים ומעריצים – חייב להתחבר לעידן החדש של הצ'ט בוט.
הצ'ט בוט של ביבי או הצ'ט בוט של בנט ושקד – אוסף מידע על הבוחרים, מנהל סקרים, מבצע הסברה ושכנוע ואף יכול לנהל שיחה של ממש.

אנו ביצענו את "קמפיין הבוטים" במסנג'ר של פייסבוק למפלגת "הימין החדש" בבחירות 2019 – לצפייה בקייס סטאדי שערכנו לאחר הבחירות לחצו כאן

קמפיין בוטים? היום הדרישה היא צ'ט בוט אוטומטי לכל פוליטי: מפלגות, חברי כנסת וראשי ערים

מפלגה? חברת כנסת חדשה? חבר כנסת ותיק? ראש עיר או מתמודד/ת לראשות עיר? כולכם מעוניינים לצבור כמה שיותר חשיפה וכמה שיותר תמיכה ואהדה מצד הציבור שלכם.
שם המשחק בפוליטיקה ארצית או עירונית הוא איסוף כמה שיותר מידע ונתונים (דאטה) על הבוחרים ולאחר מכן להתחיל בפעולות ההסברה ושכנוע (שיווק פוליטי).
פוליטיקאי טוב יודע שבזמן מערכת בחירות או לפעמים לכל אורך הקדנציה, חשוב לנצל את כל הכלים השיווקיים כדי להשיג את המטרות, להוסיף מנדטים או לנצח את הבחירות.

432177c0 ea03 4168 8fac 313c26b0efd3 - צ'ט בוט בפייסבוק לפוליטיקאים: כיצד לנצח את הבחירות ולאסוף מידע על קהל הבוחרים?

אם כך, כיצד פוליטיקאי יכול לבחור נכון דרך איסוף הנתונים שלו וכמובן את דרך השכנוע וההסברה לציבור הבוחרים?
מלבד איסוף הנתונים והשכנוע בשטח, הדבר החם ביותר כיום בשיווק הדיגיטלי הפוליטי הוא הצ'ט בוט בפייסבוק לפוליטיקאים ואנשי ציבור.
מערכת צ'אט חכמה הנכתבת ונוצרת על-ידי מומחה אוטומציה, תפקידו של איש המקצוע בתחום האוטומציה הוא לבנות צ'ט בוט חכם שישאל את השאלות הנכונות, יאסוף את המידע המתאים (לדוגמה: שמות, טלפונים, במי הם בוחרים ועוד), יעביר מסרים שיווקיים פוליטיים, יבצע סקרים מהירים ואפילו ינהל שיחה כמערכת אוטומטית לשירות לציבור.
הצ'ט בוט האוטומטי החכם הוא לא רק העוזר האישי הטוב ביותר שכל פוליטיקאי היה יכול לבקש, אלא גם משמש כשחקן הטוב ביותר במערך איסוף הנתונים וכן ככלי הטוב והמהיר ביותר לשכנוע בוחרים וציבור.

פוליטקאים? חברי מפלגה? עוסקים בפוליטיקה? יש לכם צורך להכין צ'ט בוט מקצועי לעמוד הפייסבוק הרשמי שלכם? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים!

כיצד מפלגות אספו מידע על קהל הבוחרים דרך צ'ט בוט מתקדם?

בעזרת הצ'ט בוט בפייסבוק ניתן לאפיין עשרות אלפי אנשים למפלגות קטנות- בינוניות ומאות אלפי אנשים למפלגות גדולות.
אפיון הבוחרים העתידיים מתבצע באמצעות מערכת מתוחכמת, הבנויה ממספר רב שאלות אוטומטיות המספקות תשובות שונות ובעקיבותן יגיעו שאלות נוספות.
לצורך הדוגמה, הצ'ט בוט החכם יבצע דו-שיח עם משתמש בפייסבוק לאחר שזה הגיב, שיתף את הפוסט או עשה לייק לעמוד של הפוליטיקאי, הצ'אט ישאל שאלות כדי לעודד ולגרות את המשתמש ליצור דו-שיח של ממש, בזמן הזה ניתן יהיה לאסוף נתונים על דרך הבחירה, הרצונות והדעות של המשתמש ולבסוף אף לגבש נתונים נוספים (כמו מספרי הטלפון, נתון יקר ערך בזמן הבחירות) לכדי מאגר דאטה גדול, המאפיין ומפלח בוחרים ומתלבטים.

77 - צ'ט בוט בפייסבוק לפוליטיקאים: כיצד לנצח את הבחירות ולאסוף מידע על קהל הבוחרים?

מקרה קלאסי ובולט בנוף ענף האוטומציה הוא הצ'ט בוט החכם של ביבי, ראש הממשלה נתניהו אישר לצוות הדיגיטל שלו להשתמש בצ'אט האוטומטי החכם לצרכיו הפוליטיים, קידם סרטונים (הסברה פוליטית), שאל שאלות (סקרים) ויכל אם רצה גם לאסוף מידע אישי פרטי על מיליוני העוקבים שלו ברשתות החברתיות.
מקרה נוסף הוא הצ'ט בוט של הימין החדש: הצ'ט בוט של איילת שקד, אלונה ברקת ונפתלי בנט.
מי שהייתה חברת כנסת ושרת המשפטים (שקד), שרד החינוך (בנט) ואשת העסקים בכירה (ברקת) – כולם השתמשו בשירותי הצ'ט בוט של הימין החדש, במקרה זה הצ'ט בוט לא רק ביצע סקרים וקידם סרטונים אלא גם אסף מידע ונתונים אודות המשתמשים.
מומחים רבים העריכו כי הצ'ט בוט של ביבי הוסיף לו כ- 3-4 מנדטים, עקב פעולות שכנוע דיגיטליות של הצ'ט בוט החכם.
לכן במקרה הבוחן השני של הימין החדש, ללא הצ'ט בוט ייתכן ומצבם הסופי היה גרוע הרבה יותר ולמרות התוצאה הסופית, ייתכן שבגלל מערכת השכנוע והעברת המסרים של הצ'ט בוט, איילת שקד תוכל לחזור ובענק תחת מפלגה חדשה (בהתאם להערכות המומחים, לליכוד – המשתמשים במערכת צ'ט בוט חכם לעוקבים בפייסבוק).
ניתן להגיד בביטחון מלא כי הצ'ט בוט בפייסבוק הבנוי כהלכה על-ידי מומחה אוטומציה ובעל ניסיון רב בבניית צ'ט בוטים, יכול להביא תמיכה, אהדה, שכנוע ונתונים רבים לכל חבר או חברת כנסת, ראשי ערים או כל פוליטקאי ואיש ציבור – במילים הפוליטיות הברורות יותר, הצ'ט בוט החכם יביא לכם מנדטים, ייתן לכם יתרון עצום בפריימריז ובבנייה נכונה יוביל אתכם לניצחון בבחירות.

פוליטיקאים מימין ומשמאל: כולם למודים מעולם האוטומציה ומהצ'ט בוט העסקי

אם אתם לא מאחורי הקלעים של העולם הפוליטי, ודאי אינכם יודעים כי פוליטיקאים רבים ממפלגות השמאל/שמאל-מרכז, ראו את פעילות הצ'ט בוט אצל פוליטיקאים רבים ממפלגות הימין והחליטו מיד אחרי הבחירות להתחיל להשתמש בשירותי הצ'ט בוט גם עבור עצמם.
כמו בעסקים, כך גם בפוליטיקה אין זאת בושה להשתמש בכלים שיווקיים שהצד השני השתמש בו והרוויח יתרון גדול על המתחרים שלא השתמשו בצ'ט בוט בפייסבוק או שאינם השתמשו במומחה צ'ט בוט מקצועי מספיק.

16606232765ae42998c405e3.91301319 shutterstock 699268504 1 - צ'ט בוט בפייסבוק לפוליטיקאים: כיצד לנצח את הבחירות ולאסוף מידע על קהל הבוחרים?

פוליטיקאים מימין ומשמאל או אנשי השיווק והדיגיטל של אותם הפוליטיקאים, הבחינו כבר תקופה במערכות האוטומטיות שיש לעולם האוטומציה להציע.
כבר בבחירות 2009 ובאופן בולט יותר בבחירות 2013 וכן גם בבחירות 2015, השתמשו פוליטיקאים רבים במערכות מייל שיווקי אוטומטי (ניוזלטר) ויחד עם מערכת הצ'ט בוט בבחירות 2019, כל פוליטיקאי עם המימון הנכון – יכל ליצור לעצמו מערכת שיווקית המספקת חשיפה גבוהה, יכולת שכנוע והסברה וכן במקרה של הצ'ט בוט גם איסוף מידע על המשתמשים ושירות לציבור.
כפי שחברות ותאגידים רבים משתמשים בצ'ט בוט כדי לבצע קידום מוצרים, יח"צ, איסוף מידע מלקוחות ואפילו שירות לקוחות ובכך מגדילים את התדמית והרווחים שלהם – כך גם הפוליטיקאים ואנשי הציבור משתמשים בצ'ט בוט כדי לקדם עצמם, ליחצן עצמם, לאסוף מידע פוליטי על בוחרים ומשתמשים בפייסבוק ואם ירצו יוכלו להפוך את הצ'ט בוט לשירות לציבור לאורך שנים.

פוליטקאים? חברי מפלגה? עוסקים בפוליטיקה? יש לכם צורך להכין צ'ט בוט מקצועי לעמוד הפייסבוק הרשמי שלכם? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

סגור