ניהול תהליך אוטומטי לעסק

אוטומציה בשיווק באימייל נבנית כאשר אט אט אתם בונים את רשימות התפוצה שלכם. מועדוני הלקוחות של שנות התשעים ושנות האלפיים יוצאים היום בגרסאות מחודשות באמצעות נרשמים לניוזלטר שלכם (המקבלים קופונים מותאמים אישית). כאשר אתם יוצרים בצורה חכמה תתי רשימות של לקוחות המתעניינים במוצר מסוים (למשל חלפים לרכב המאזדה שלהם או נעלי ספורט לחובבי הכושר) אתם יכולים למקסם את המכירות שלכם. בעתיד, תוכלו להשתמש במידע שצברתם ולמצוא טרנדים המתחזקים בתקופה מסוימת ולהוסיף ליין חדש של מוצרים בנישה זו למקסום המכירות. החלק הטוב ביותר בצורת שיווק זו טמון בכך שהיא יכולה להשתנות מיידית בהתאם לצרכים שלכם.

קמפיין שמשתנה יחד אתכם

סניף חדש נפתח לעסק… משחק מחשב חדש יוצא… או החג מגיע וכולם מחפשים מה יקנו לחברים ולבני המשפחה. זה הרגע שלכם להצליח. כאשר בניתם רשימת תפוצה והגדרתם את התהליכים האוטומטיים, לחיצה אחת על כפתור יכולה להתחיל תהליך מכירות מיידי, ללא כל המתנה ובתוך דקות אתם מגלים כי רבים מרשימת התפוצה שלכם חיכו למוצר או לשירות שלכם. כאשר אתם עובדים "על אוטומט" הקמפיין שלכם יכול להשתנות בדיוק באותו הקצב שלכם. אך מי יסייע לכם לבנות את התשתית?

איך עושים כל זאת?

ניהול תהליך אוטומטי לעסק אינו מחייב אתכם להיות מומחי תכנות ומחשבים. למעשה אינכם צריכים לעשות כמעט דבר. אנו נפגשים עם כל לקוחותינו ובוחנים כיצד שיווק באוטומציה המוגדר במיוחד עבורכם יכול לשנות את הדרך בה העסק מתנהל ואת תהליכי המכירה והשיווק. יתכן, שבעוד זמן קצר תגלו כי את התקציבים שהשקעתם עד כה בפרסום שאינכם יכולים לדעת אם הניב תוצאות או לא אתם יכולים להפנות לשיפור השיווק האוטומטי בעסק.

לשינוי מסלול בעסק צרו עמנו קשר עוד היום וגלו כי הפוטנציאל העצום הגלום בעסק שלכם, יכול  להתפתח בקליק אחד.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?