צ'אט בוט משרד הבריאות: עונים לאלפי אנשים ברגע וללא המתנה

מערכת הצ'אט בוט שמסייעת לחברות, עסקים ואנשי ציבור – הופכת לכלי חשוב של משרד במלחמה בנגיף הקורונה. כיצד הצ'אט בוט של משרד הבריאות מעודד יותר ויותר עסקים וחברות להשתמש בשירותי הצ'אט בוט שלהם? איך הצ'אט בוט עובד? מה ההיתרון הגדול בצ'אט בוט של משרד הבריאות? וכיצד מערכת צ'אט בוט אחת מסייעת להתמודדות עם נגיף הקורונה העולמי?

צ'אט בוט: מה שטוב לחברות ועסקים, טוב למשרד הבריאות

המפכה שהתרחשה באמצעות הצ'אט בוט שינתה את צורת ההתמודדות עם קהלים גדולים, אם בעבר הצ'אט בוט באתרים השונים הגיע במבנה פשוט וללא מורכבויות מיוחדות, כיום הצ'אט בוטים יכולים לתת מענה לחברות ועסקים בכל הגדלים ומכל הסוגים במשק, עד לרמה בה הצ'אט בוט מסייע למשרד הבריאות להתמודד עם הפניות המרובות בנושא נגיף הקורונה.

צ'אט בוט בפייסבוק מאפשר גם להטמיע את רכיב הצ'אט באתרים, הינו להיט שכבש את העסקים והחברות עוד לפני הקורונה, וזינק בצורה משמעותית בארץ ובעולם עקב הצורך בשמירת מרחק ומעבר לתפעול ומכירה מרחוק.
בזמן שהצ'אט בוט של משרד הבריאות מספק את הפתרון לעשרות אלפי פניות ביום וללא המתנה, הצ'אט בוט בפייסבוק מאפשר לכל עסק לספק מענה לאלפי ועשרות אלפי משתמשים וללא המתנה, לשווק מוצרים ואירועים, לבצע פעולות תפעול כדוגמת איסוף נתונים והשגת לידים ואפילו לשווק ולקדם את המכירות של העסק.
הצ'אט בוט של הפייסבוק מתמקד במישורי השירות, תפעול, מכירות ושיווק – הצ'אט בוט של משרד הבריאות מתרכז בשירות לעשרות אלפי אזרחים ברגע, באמצעות שאלות ממוסגרות ומעודכנות כמעט על בסיס יומי.

צ'אט בוט לאתר משרד הבריאות מכניס את כל התעשייה להבין שדרך צ'אט בוט באתר או בפייסבוק אפשר לענות לאלפי אנשים במקביל 24 שעות ולתת להם תשובות לשאלות נפוצות, לנהל שיח אישי וספציפי, להפנות אותם לשיחה מהירה עם נציג, ועוד!!

היתרון הגדול של הצ'אט בוט במשרד הבריאות

הצ'אט בוט של משרד הבריאות הוא מרכז ידע גדול המאפשר להכניס לצ'אט בוט מידע ללא הגבלה ולספק את המענה תוך רגע, בנוסף הצ'אט בוט מאפשר להוריד את כמות השיחות הגדולה המתקבלת במוקד של משרד הבריאות בכל יום עקב משבר מגפת הקורונה.
כמו בצ'אט בוט של הפייסבוק, הצ'אט של משרד הבריאות מאפשר לעבור לשיחה עם נציג לאחר שקיבלתם את התשובה שרציתם ובמידה ואתם מעוניינים להתכתב עם אדם אנושי.

מבין כל היתרונות שעומדים מאחורי הצ'אט בוט של הפייסבוק, היתרון הגדול ביותר הוא המענה לאלפי אנשים תוך כשנייה, ללא המתנה וחשוב מכל – ללא צורך בהגעה פרונטלית, כל השיחה מתבצעת באמצעות הצ'אט דרך המחשב או הטלפון החכם באופן אוטומטי או עם אפשרות למעבר לנציג.
ניתן להגיד שמערכת הצ'אט בוט של משרד הבריאות, הצילה את מוקד משרד הבריאות מקריסה מוחלטת ואף הפכה לחיילת בצבא הקורונה הישראלי, כמרכז המודיעין הבריאותי של ישראל.
עסקים בתחומים שונים בארץ רואים יתרונות רבים בצ'אט בוט של הפייסבוק: יצירת רווחים, ייעול הפעול, שיפור השירות, שימור לקוחות ואיסוף דאטה – משרד הבריאות רואה רווחים עצומים בתחום ניהול המוקד, הנגשת הידע ועד להצלת חיי אדם באמצעות המידע המהיר לכניסה לבידוד והוראות נוספות שהצ'אט בוט מנחה  את הקהל הרחב המבקר באתר של משרד הבריאות או באתרים אחרים שהטעימו את קוד הצ'אט בוט.

כיצד הצ'אט בוט של משרד הבריאות עובד?

צ'אט בוט משרד הבריאות
צ'אט בוט משרד הבריאות

בדומה לצ'אט בוט של הפייסבוק, הצ'אט של משרד הבריאות פועל במסגרת של שאלות ותשובות ממסוגרות, על כל שאלה תוכלו לבחור ללחוץ על תשובה או לענות בשורת כתיבת ההודעה.
הצ'אט אינו צ'אט אוטומטי מלא, כפי שניתן לעבור לנציג אנושי של החברה בדף של הפייסבוק, גם הצ'אט בוט של משרד הבריאות יאפשר לכם לעבור לשיחה עם נציג, שורת כתיבת ההודעות תאפשר לכם לכתוב לנציגים שיתכתבו אתכם ואף לשלוח להם אימוג'ים.
שיחה ממוסגרת יכולה לענות לאזרח מבוהל תוך מספר רגעים, כך לדוגמה: בבחירה "חשיפה לחולה מאומת", ניתן לבחור באפשרות "מגע עם חולה מאומת", הצ'אט בוט ישאל "מכיר/ה את החולה", אם עניתם למשל "לא" המערכת תורה לכם באופן אוטומטי "עליך להיכנס לך לבידוד ללא קשר למשך זמן השהיה במקום".
למרות התשובה המהירה, ההוראה להיכנס לבידוד אינה הוראה כללית ויכולה לעלות שאלות רבות, לשם כך הצ'אט בוט של משרד הבריאות
יאפשר לכם לעבור לשיחה עם נציג בלחיצה על "למעבר לנציג".
במידה ולא תכתבו בצ'אט כחצי שעה, הפנייה שלכם תיסגר ותצטרכו להתחיל מחדש.

אם אתם מעוניינים להתחיל את השיחה מחדש, כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "תפריט פעולות" (אייקון 3 קווים עבים), ולאחר מכן ללחוץ על "התחל מחדש".
בנוסף לאפשרות הכתיבה בצ'אט, מערכת הצ'אט בוט של משרד הבריאות מאפשרת כפתור "דיבור לטקסט" (אייקון מיקרופון), המסייע בעיקר לאנשים עם מוגבלויות שונות, הטכנולוגיה המוכרת המתרגמת דיבור לטקסט מעבדת את המילים המדוברות לטקסט כתוב.
את הצ'אט בוט של משרד הבריאות ניתן להטמיע בכל אתר, כל זה באמצעות קוד הטמעת סקריפ לאתר.

האותיות הקטנות של משרד הבריאות

להבדיל מחברות ועסקים שלא שמחויבים לעדכן מידע בתדירות גבוהה ולרוב אינן עוסקות בתחלואה וחיי אדם, הצ'אט בוט של משרד הבריאות מתמודד עם מגפה עולמית וההתמודדות איתה היא "תוך כדי הליכה", משמעות הדבר היא שהצ'אט בוט יכול להיות לא מעודכן לאותו רגע נתון.
לצורך שקיפות ועדכון המשתמשים, במשרד הבריאות הכינו גם תנאי שימוש בצ'אט בוט של נגיף הקורונה, תנאי השימוש מבהירים שהנתונים מתעדכנים באופן שוטף אך עשויים להשתנות מעת לעת, מערכת הצ'אט מציינת כבר בהתחלה את תאריך העדכון האחרון, נראה שמשרד הבריאות מעדכן את המידע בצ'אט בוט כמעט על בסיס יומי.

במשרד הבריאות מציינים שלמרות חשיבות הצ'אט בוט, במידה ומדובר על מקרה דחוף או חריג יש להשתמש בשיקול הדעת לצורך מענה מותאם למצב, משמעות הדבר היא שאם מדובר במקרה שמצריך שיחת טלפון אין להסתמך באופן מלא על הצ'אט בוט של משרד הבריאות.
למרות האותיות הקטנות, נראה שהצ'אט בוט של משרד הבריאות בנוי בצורה מספקת להתמודדות עם מספר פניות גדול מאוד, מערכת הצ'אט בוט מסייעת לברור בין שאלות כלליות שעליהן ניתן לענות במסגרת שיחה ממוסגרת.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?