אוטומציה שיווקית: איך אפשר לשפר את שירות הלקוחות של העסק?

אם אתם אחראיים על השירות בחברה או הבעלים בעצמו המחפש לשפר את יכולות השירות בחברות והעסקים שבבעלותו – אוטומציה שיווקית היא הכתובת עבורכם. האוטומציה השיווקית-עסקית מאפשרת מערכות חכמות שונות, המעלות את רמת השירות ומייעלות את דרכי השירות והתפעול בחברות ועסקים בישראל ובעולם. מה יש לעולם האוטומציה השיווקית להציע? כיצד מומחה האוטומציה יסייע לכם בהתאם למסגרת התקציב שלכם? ואיך מערכות וקישורי אוטומציה יוכלו לסייע גם להיבטים נוספים בחברות והעסקים?

איך משפרים את השירות בחברות והעסקים באמצעות אוטומציה שיווקית?

אם אתם מגיעים מעולמות השירות ובקיעים במתודולוגית שירות, אתם ודאי כבר יודעים שעד כמה שנציגי השירות בחברה/עסק שלכם יהיו מקצועיים ושירותיים, לא ניתן יהיה להגיע לרמת שירות גבוהה ומדויקת ללא התערבות הגורם הטכנולוגי האוטומטי.
ההיסטוריה העסקית נרשמה בספרים כדי לאפשר לנו להציץ  אל העתיד, כל הגורמים העסקיים מכווני רווח ושיפורי הישגים שבחרו באמצעים טכנולוגיים אוטומטיים מתקדמים (לאותה תקופה) הצליחו לגדול ולהרוויח בענק – האוטומציה השיווקית היא האופציה המתקדמת של החברות והעסקים בארץ ובעולם, לבצע התקדמות מטאורית בתחומים רבים ובראשם בתחום השירות.

אוטומציה שירות לקוחות
אוטומציה שירות לקוחות

עולם האוטומציה השיווקית הוא עולם רחב ומתאים את עצמו לסוג וגודל העסק, באמצעות מומחה אוטומציה מקצועי כל חברה תוכל לשפר את השירות שלה באמצעים אוטומטיים.
מומחה האוטומציה יבחן יחד עם החברה את הצרכים שלה והתקציב אותו מתכוונים להעמיד לטובת שיפור השירות והיבטים נוספים בחברה, האפשרויות מבחינת החברה הן רבות, לדוגמה:

  • צ'אט בוט בפייסבוק, אם עוד לא שמעתם על הצ'אט בוט בפייסבוק הגיע הזמן להתעורר, מרבית הסיכויים שהמתחרים שלכם הזמינו את התאמת מערכת צ'אט בוט לחברה שלהם או שמשתמשים כבר תקופה ביכולות המרובות של המערכת.
    מערכת הצ'אט בוט מאפשרת שיחה ממוסגרת ומתויגת עם לקוחות החברה בעלי חשבון בפייסבוק, במידה ואתם משלבים את הצ'אט בוט בפייסבוק בתוך אתר הבית שלכם, הצ'אט בוט בפייסבוק יוכל לשוחח עם כל הגולשים באתר גם אם הם לא מחוברים או חברים בפייסבוק.
    מערכת הצ'אט בוט היא תוספת אדירה למערך השירות שלכם, הצ'אט יוכל לספק מידע בתחומים רבים, יפנה אל הגורמים הרלוונטיים, המערכת תאסוף נתונים על הלקוחות, תוכל לטייב את הנתונים במערכת או להעביר לקובץ, תתעד את היסטורית הפניות וכל זה ללא המתנה במענה למאות ואלפי אנשים ברגע.
  • מערכת מסרונים (SMS), המערכת מאפשרת לכם לעדכן את הלקוחות שלכם בהודעות SMS  כלליות ופרטניות, כך למשל תוכלו להודיעו הודעות שרותיות לקהל הלקוחות שלכם או לשלוח באופן אוטומטי הודעה פרטנית.
    לדוגמה: הודעת SMS  ברכות יום הולדת ללקוח, עדכון שמירת תור או שולחן, עדכון לצורך קביעת תור ועוד.
  • שיחות שלא נענו, אם אתם לא נמצאים בעסק ומעוניינים לקבל את כל השיחות שלכם באופן מסודר, ניתן להעביר את כל נתוני השיחה שלא נענתה במייל אוטומטי שיגיע אליכם וישמש אתכם כדי לחזור ללקוחות ולעקוב אחר השיחות שמגיעות אליכם.
  • קישורים בין מערכות, באמצעות האוטומציה השיווקית ניתן לקשר בין מערכות שונות בחברה ומחוץ לחברה, כך מערכת אחת יכולה "לשוחח" עם מערכת אחרת ולהעביר לה נתונים באופן אוטומטי וללא צורך בהתערבות אנושית.

כיצד אוטומציה שיווקית מסייעת לשיווק, קידום מכירות ותפעול?

היכולות האוטומטיות לא עוצרות רק בסיוע לשירות בחברה/עסק, באמצעות המערכות והקישורים בעולם האוטומציה ניתן לעלות את רמת החברות והעסקים שלכם בתחומי השיווק, קידום המכירות והיבטים תפעוליים שונים שעדיין מבוצעים כיום (בחלק מהחברות) על-ידי הגורם האנושי.
מערכות האוטומציה כדוגמת הצ'אט בוט ומערכת המסרונים, יכולים לסייע לכם לקדם קמפיינים ומבצעים, לתזכר על אירועים, לאסוף לידים ולקדם מכירות.
מערכת נוספת המתמקדת בהעברה מסרים היא מערכת הניוזלטר(מייל שיווקי), המערכת מאפשרת לכם להעביר מסרים קצרים לכל כתובות הדוא"ל שברשותכם (נפוצה מאוד בזמן קמפיינים עסקיים או ציבוריים).
האוטומציה השיווקית היא גורם על המסייע לעובדי החברה/העסק ולעיתים אף תופס נתח מרכזי בעולמות השירות, תפעול, מכירות ושיווק.

אוטומציה עסקית
אוטומציה עסקית

לפי צורך, סוג ותקציב: מומחה אוטומציה מתאים עבורכם את המערכות והקישורים

לצורך שיפור העסקים והחברות שבבעלותכם או במידה ואתם הגורם המנהל הממונה בחברה, מומחה האוטומציה של " Marketing Automation" יבין מכם את הצרכים של החברה, התחום שממנו אתם מגיעים והתקציב המוגדר, מומחה האוטומציה יתאים עבורכם המערכות והקישורים בהתאם.
מערכות האוטומציה אינן תוכנות/אפליקציות קיימות למכירה, מרבית המערכות מחייבות בנייה ותכנות ברמות משתנות ובמיוחד המערכות המורכבות והקישורים בין המערכות.
חברת "Marketing Automation" התמודדה עם מקרים רבים בהם חברות שפנו אליה סיפרו על אנשי דיגיטל מתחילים בתחום האוטומציה שניסו לתכנת עבורם את המערכות ללא הצלחה, ביצעו שגיאות רבות וגרמו מבוכה וטעויות מול לקוחות.
בכל הקשור לאוטומציה שיווקית – אנו ממליצים שלא להתפשר על האיכות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?