פקס מגיע למחלקת התביעות בחברת הביטוח, הנתונים נמשכים מהפקס בצורה אוטומטית ותביעה חדשה מוגשת. לאחר מכן, נציג שירות הלקוחות פונה ללקוח בשמו הפרטי לקבלת פרטים נוספים לתביעה. התמונות כבר נשלחו באופן אוטומטי דרך האפליקציה שהתקין הלקוח ומחלקת המכירות מציעה ללקוח כיסויים נוספים לעתיד. כל הפעולות הללו ואחרות עודכנו באופן אוטומטי.
גם בניהול התהליכים הפנימיים בארגון אוטומציה יכולה לחולל פלאים. מוצר שנרכש בחנות הפיזית מוזן לתוכנת ה CRM ומועבר אוטומטית לניהול המלאי בארגון. המוצרים מתעדכנים באופן אוטומטי ומגיעים לדו”ח המכירות. המוצרים כמעט ואזלו מהמלאי? הזמנה אוטומטית לחידוש המק”ט הספציפי מגיעה לספקים השונים והמלאי מתחדש. ללא מגע יד אדם.
אוטומציה לעסקים מייעלת בצורה מפליאה את הפעולות השונות בעסק, ומסייעת לעובדי הארגון לעבוד בתפוקה מקסימלית רק על מנת לבצע את מה שלא היה ניתן לתכנת מראש.