עדיין לא משתמשים באוטומציה בעסק?
כנראה שאתם עוד לא עובדים ביעילות המירבית.
אם אתם עדיין מקדישים דקות ארוכות על מנת לנסח מייל מכירה,
הצעת מחיר או פנייה ללקוח פוטנציאלי,
אם אתם עדיין רושמים חשבוניות באופן ידני בכל פעם שמישהו מזמין מוצר באתר או בחנות שלכם
ואם עדיין לא בניתם מועדון לקוחות שמקבל מכם ניוזלטר
וממשיך לרכוש פעם אחר פעם אחר פעם את המוצרים שלכם,
כנראה שזה הזמן לגלות כיצד שיווק אוטומטי יכול להיות המנוע שיזניק את העסק להצלחה מסחררת.

מייעלים את הדרך בה פניתם ללקוחות פוטנציאליים עד כה

האם יצא לכם פעם לתהות איך בכל פעם שאתם נכנסים לאתר מסויים אתם רואים את המוצרים שבחנתם בחנות מקוונת באתר אחר? האם נראה כי יש מותגים מסויימים שממשיכים “לרדוף אחריכם” ברחבי הרשת ואתם מקבלים מיילים מרתקים עם טיפים בנושאים שמעניינים אתכם – כאשר בסופו של יום ממותג זה תרכשו את המוצר המדובר?

חברות רבות משתמשות באוטומציה. אם בעבר היה מדובר בתהליך מסובך ויקר היום גם עסקים קטנים ונותני שירותים פרטיים רותמים את היתרונות של אוטומציית שיווק מקוון ובונים רשימות תפוצה ענקיות שהופכות להיות לקוחות משלמים. כל שאתם צריכים הוא להגדיר את המערכת מראש – לאחר מכן היא ממשיכה לעבוד על אוטומט במשך ימים, שבועות או שנים.

מתייעלים בכל פעם שנוסף שירות חדש לחברה שלכם

אמנם אנו עוסקים באוטומציה שיווקית, אך העובדה כי אתם מתחילים תהליך אוטומטי אינה, בהכרח, מגבילה אתכם לתהליך עבודה מסויים.
בכל עת, ניתן לשנות את המערכת ולהוסיף תהליכים נוספים בהתאם לתגובות הלקוח לפעילות שיווק אוטומטית
אתם יכולים, למשל, ליצור אפליקציה מקוונת המעודדת את הגולשים שלכם להמליץ על המוצר ברשתות חברתיות, ליצור דפי נחיתה דינמיים ומותאמים אישית לכל לקוח – ואף לשנות את המחירים המופיעים בצורה דינמית.
הידעתם, למשל, כי בתחום התיירות ושיווק הטיסות בעולם האתרים הגדולים פועלים עם מערכות אוטומציה שיווקית המשנות את מחיר הטיסה בהתאם למספר הפעמים שנכנסים לדף ואף בהתאם לסוג המכשיר הסלולרי בו אתם גולשים?

תנו לנו לשנות את הדרך בה ראיתם עד היום את העסק שלכם

אנו מזמינים אתכם לגלות עולם חדש שעוד לא הכרתם של שיווק דיגיטלי באמצעות מערכת שפיתחנו ב Inwise המסייעת לבנות תהליכים אוטומטיים מורכבים בתוך זמן קצר. שיווק חכם מתבסס על היכרות עם האפשרויות השונות העומדות לרשותכם. לעתים, כאשר אנו נפגשים עם חברות אנו מוצאים דפוסים דומים בתהליכי המכירה ללקוחות שונים. לאחר שהגדרנו את הקהלים הפוטנציאליים אליהם החברה פונה – אנו מסוגלים לבנות קמפיין שיווקי אוטומטי לחלוטין שאינו מצריך מכם לעשות דבר.

שורת הרווח עולה מבלי שאתם נוקפים אצבע

מפחדים מטכנולוגיה? תשמחו לגלות כי אינכם צריכים לנקוף אצבע על מנת להתחיל תהליך שיווק ומכירה אוטומטי לעסק שלכם. אין זה משנה אם אתם נותן שירות קטן או חברת ענק גלובלית – לכולם אנו מתאימים פתרונות שיווק אוטומטיים ייחודיים שהמתחרים שלכם היו שמחים מאד לגלות. בתוך זמן קצר תמצאו עצמכם משווקים לכמות גדולה בהרבה של לקוחות – כל זאת בזכות העובדה כי צעדתם היום את הצעד הראשון בדרך לאוטומציה מוחלטת בעסק.

ייעול תהליכים פנימיים

גם אתם חשים לפעמים כי העסק מתנהל בעצלתיים? כי הזמן המושקע במענה ללקוחות קיימים גוזל את האנרגיה והזמן לשיווק ללקוחות חדשים? הטמעה של תהליכים אוטומטיים בעסק לפעולות שהיו מתבצעות עד כה בצורה ידנית תאפשר לכם לפנות זמן רב יותר לפעולות השיווק ולשיפור השירות בעסק. העובדים והלקוחות שלכם יודו לכם!
לקבלת מידע נוסף על האפשרויות העצומות הגלומות באוטומציה שיווקית ולייעוץ על התאמה אישית של מערכת האוטומציה שלנו לעסק שלכם פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר!