בניית בוט בפייסבוק – בוטים בפייסבוק לעסק שלך

צ’ט בוט הוא הפתרון המושלם. כי לא יתבזבז זמן על שיחה, אפשר לחסוך משאבים של מענה אנושי לאותם אנשים שפונים אליך וכך למעשה יש לך נציג רובוטי 24 שעות ביממה שעונה ללקוחות שלך באופן מיידי.
אפשר ללחוץ על הכפתור למידע נוסף!צ'ט בוט בפייסבוק לחברות ועסקים שונים ברחבי הארץ הוא הלהיט החדש של ענפים ותחומים רבים בארץ ובחו"ל: נדל"ן, תיירות, מוצרי מזון, פארם, מסעדות, פיננסים ועוד. הצ'ט בוט שכבש את עולם העסקים הצליח להגיע אפילו עד לפתח דלתם של הפוליטיקאים (הצ'ט בוט האוטומטי של ביבי, בנט ושקד), הביקוש הרב לצ'ט האוטומטי בקרב עולם העסקים והפוליטיקה מצדיק את ההשקעה.

אז מה זה צ'ט בוט בפייסבוק? אילו יתרונות בשירות, במכירות ובשיווק מציג צ'ט זה? ואילו טריקים מסתתרים תחת הצ'ט שכבש את הפייסבוק?

צ'ט בוט חכם בפייסבוק לעסקים: עוד לא הוספתם את השירות?

עולם האוטומציה מתקדם בצעדי ענק, חברות ועסקים רבים במשק הישראלי והבינלאומי מנסות להדביק את הפערים ולצרף לשירותיהם כמה שיותר מהלכים אוטומטים שיווקיים ושירותיים, המצטרפים כמערך אחד כולל לעובדים שלהם.
עסקים המחפשים להתקדם ולקבל יתרונות על המתחרים יחפשו אחר שירותי אוטומציה שונים, בין היתר יוכלו למצוא את שירות המייל השיווקי (ניוזלטר) המעדכן את הלקוחות במבצעים שונים, עדכונים והתפתחויות בנושאים מגוונים מקדם מבצעים ומסייע לקמפיינים.
כמו כן, מערכות שיווקיות אוטומטיות נוספות כדוגמת מערכת שליחת SMS  ללקוחות, מועדון לקוחות חכם וקישור בין מערכות שונות מחוץ ובתוך החברה/ארגון מביאות איתן שיפור שיווקי של ממש.

automation 3154529 640 - בניית בוט בפייסבוק - בוטים בפייסבוק לעסק שלך


אם לשים את הדגש על כלי אוטומטי בולט במיוחד בענף האוטומציה, ודאי שבראש הפירמידה עומד הצ'ט בוט בפייסבוק לעסקים, חברות ואנשי ציבור.

הצ'ט בוט האוטומטי בפייסבוק יכול להיות מקושר למערכות חיצוניות ופנימיות ותפקידו העיקרי הוא שיחה עם הלקוח/העוקב בצ'ט בפייסבוק.
מה שהיה עד היום ברשותם של החברות הגדולות בלבד, מובנה בקוד מיוחד באתר, מסורבל ולא מספיק טוב – מקושר היום למערכת קלה להבנה בפייסבוק, מספק עבורכם כלי שירותי מתקדם, יכול לקדם עבורכם את המכירות בעסק/חברה וחוסך לכם בהוצאות רבות.

אילו יתרונות ניתן להשיג עם הצ'ט בוט חכם לפייסבוק?

האוטומציה השיווקית היא ההתפתחות האבולוציונית של המהלכים האוטומטים במפעלים בחברות השונות בעשרות השנים האחרונות, הצ'ט בוט האוטומטי בפייסבוק הוא שדרוג מפותח ומורכב המעניק לחברות ועסקים יתרונות בולטים המביאים עימם כלים חדשים להילחם בתחרות הקשה הנמצאת בכל ענף בארץ ובעולם.
הצ'ט בוט האוטומטי משמש עבורכם כמחלקת שיווק, שירות וקידום מכירות ובמידה ונבנה בצורה מקצועית על-ידי מומחה אוטומציה עם ניסיון בצ'ט בוט לפייסבוק, תוכלו להשיג את כל ההיתרונות המופיעים במאמר זה.

כאמור, תפקידו של הצ'ט בוט האוטומטי הוא ליצור דו-שיח ודיאלוג עם הלקוחות והעוקבים השונים בדף הפייסבוק, אך תחת השיחה הזו מסתתרים יתרונות רבים המספקים לעסקים והחברות הזדמנויות עסקיות רבות: הצ'ט של הפייסבוק המשוחח עם האנשים השונים בדף יכול לשאול שאלות ולענות בהתאם לתשובות המוגדרות, לבצע סקרים עבור מוצרים ושירותים שונים, לטייב נתונים ולאסוף דאטה על מגוון עצום של לקוחות, למנוע נטישת לקוחות המגיעים עם תלונות, לסדר לכם פניות שירותיות בצורה טובה ומובנת, לקדם מוצרים חדשים ולבצע את תפקידם של מערכות שיווקיות אוטומטיות רבות.

הצ'ט בוט כבש גם את הפוליטיקאים

הצ'ט בוט בפייסבוק כבש תוך זמן קצר את עולם העסקים ומשמש חברות וארגונים רבים בתחום הפיננסים, הנדל"ן, המסעדנות, תיירות, מזון, פארם, כוחות הביטחון וארגונים, חברות ועסקים רבים במשק.
אם הצלחה עסקית שכזו, אין זה פלא שבבחירות 2019 הצ'ט בוט לעסקים הפך ללהיט גם בקרב פוליטיקאים רבים.

בקמפיין הבחירות של שנת 2019 אנו ביצענו אפיון, בנייה והטמעת 4 צ'טבוטים לעמודי הפייסבוק של נפתלי בנט, איילת שקד, אלונה ברקת ועמוד הפייסבוק הרשמי של מפלגת “הימין החדש”. ניתן לקרא בלחיצה כאן הקייס סטאדי שלנו לגבי קמפיין הבוטים שעשינו עבור הימין החדש.
 

432177c0 ea03 4168 8fac 313c26b0efd3 - בניית בוט בפייסבוק - בוטים בפייסבוק לעסק שלך

בהתאם ליתרונות העסקיים הרבים שהצ'ט בוט האוטומטי בפייסבוק מביא, פוליטיקאים רבים המירו את היכולות של צ'ט זה למגרש הפוליטי ובעזרת צ'ט פייסבוק אוטומטי חכם קידמו סרטונים פוליטיים, אספו מידע ונתונים על המשתמשים, שאלו שאלות כסקר במדגם רחב מאוד, ניהלו דיאלוג עם הציבור ולמעשה השתמשו בצ'ט האוטומטי החכם ככלי פוליטי רב עוצמה המסייע באופן ניכר לצרכים הפוליטיים שלהם, כפי שמסייע לצרכים העסקיים של העסקים והחברות הרבות בארץ ובעולם.
בבחירות 2019 המשתמשים הבולטים של הצ'ט בוט החכם בפייסבוק הם ראש הממשלה ביבי נתניהו, הצ'ט בוט של מפלגת הימין החדשות וגורמים פוליטיים נוספים. בבחירות החוזרות של שנת 2019 חלה עלייה משמעותית בביקוש לצ'ט החכם בפייסבוק וכולם רוצים את ההיתרונות שהוא מעניק (מימין ומשמאל).
אנשי עסקים לומדים מהחזקים ביותר, חברות ועסקים רבים בארץ, ארגונים, מוסדות ופוליטיקאים בכירים משתמשים בצ'ט בוט החכם – עכשיו תורכם.

מחיר פיתוח , אפיון ובנייה של צ'אט בוט לדף הפייסבוק של העסק שלכם

צ’ט בוט הוא הפתרון המושלם. כי לא יתבזבז זמן על שיחה, אפשר לחסוך משאבים של מענה אנושי לאותם אנשים שפונים אליך וכך למעשה יש לך נציג רובוטי 24 שעות ביממה שעונה ללקוחות שלך באופן מיידי. בצורה הזו עם צ'ט בוט לעמוד הפייסבוק של העסק שלכם אתם חוסכים כסף וזמן.
נכון לעכשיו יש לנו מבצע של יצירת תסריט שיחה אוטומטי והטמעה של צ'ט בוט בדף פייסבוק החל מ-2,899 ש"ח. מחיר זה הינו לצ'ט בוט "פשוט" עד 5 שאלות ו-5 תשובות. המחירים לפיתוח ובנייה של בוט משתנים בהתאם לאפיון, הצורך והדרישות של הלקוח וכן לאינטגרציות ואוטומציות מורכבות.

לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים אודות השירות שלנו לפיתוח ובנייה של צ'ט בוט מתקדם לעמוד הפייסבוק שלכם נא להשאיר פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

סגור