שילוב אוטומציה שיווקית בעסקים גדולים וקטנים

שילוב אוטומציה עסקית מתאים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, כאשר כל אחד מהארגונים הוא בעל דרישות שונות בהתאם לסוג הפעילות העסקית וצרכיה. ארגונים גדולים נוטים לעתים להיות פחות יעילים בשל "בירוקרטיית יתר" בניהול התהליכים הקיימים ובחוסר היכולת להתגמש בהטמעת מערכות חדשות. חברות קטנות ועצמאיים לרוב יהיו גמישים יותר בהתנהלותם אך התשתית הקיימת של מערכי השיווק עשויה להיות לוקה בחסר. ננסה לעמוד על ההבדלים בין סוגי הארגונים השונים וכיצד כל אחד מהם יוכל להפיק את המירב משימוש בעקרונות אוטומציה שיווקית.

עצמאי? שחרר חלק מהפעילות למערכת אוטומטית

אוטומציה לעסק פרטי תכלול לרוב שילוב של מערך הנהלת החשבונות (כמו הפקת חשבונית פרטית וניהול הפרויקטים) כמו גם שדרוג של מערך השיווק. פעמים רבות עצמאיים יעבדו עדיין עם כרטסת לקוחות ידנית אותה מומלץ לעדכן לרשימת לקוחות במאגר נתונים ממוחשב על מנת למקסם את התקשורת עם הלקוחות הקיימים תוך הצעה של שירותים ומוצרים משלימים נוספים.

אנו מדריכים עצמאיים וחברות קטנות בשימוש בתהליכי אוטומציה החוסכים זמן ניכר ומאפשרים לעסק להתנהל ביעילות גם עם כמות מצומצמת של עובדים. אוטומציה לעסק קטן קלה יותר, עם זאת, יש לאפיין ולתכנן כמו גם לבדוק במהירות את התוצאות של כל פרויקט הנעשה כעת באופן אוטומטי. אין עסק שלא יכול ליהנות מהיתרונות של  שיווק אוטומטי לעסק, שכן הליך זה חוסך הון רב בהוצאות הפרסום והשיווק השנתיות.

אוטומציה לעסק רחב היקף

עסקים גדולים אף הם נהנים מיתרונות המערכות האוטומטיות. שיווק אוטומטי לעסק גדול כולל אפיון מקיף יותר, תוך ניסיון למצוא את מירב התסריטים בהם המערכת תצטרך לטפל ולאפיין את האימיילים שישלחו ללקוחות. חשוב לציין כי אם העסק כולל גם סניפים מעבר לים, לעתים כדאי לתכנן מראש את המערכת כך שתעבוד במספר שפות על מנת להגיע ללקוחות רבים ככל האפשר ברחבי העולם – תוך דיבור בשפת האם שלהם.

אוטומציה שיווקית לעסקים מאפשרת ליזום גם אירועים פנים ארגוניים ולטפל במערך כוח אדם גדול. לדוגמה, כאשר מתוכנן אירוע חברה ניתן באופן אוטומטי לערוך סקר בארגון לאיזה מקום רוב העובדים ירצו להגיע, לארגן מראש את ההסעות בצורה אוטומטית ואף לקבל את אישורי ההגעה. גם את מערך ההזנה בארגון ניתן לנהל בצורה אוטומטית, ניהול של ימי חופש או לערוך אוטומציה לחברה צד שלישי הפועלת עם העסק באמצעות אינטגרציה עם מערכות נוספות.

ניהול המלאי: גם הוא יכול להיות אוטומטי

הן עסקים קטנים והן עסקים גדולים יכולים להוסיף אוטומציה גם לניהול המחסנים והמלאי תוך התממשקות עם תוכנות לניהול מלאי קיימות. כאשר מתבצעת רכישה או לקוח מתעניין במוצר ניתן לבחון מול המלאי הקיים ולבצע המלצה על מוצר אחר באם המוצר אזל כבר מהמלאי. חברות רבות משתמשות במערכות אוטומציה לעסק גם על מנת לזהות טרנדים מסויימים כאשר לקוחות מזמינים מראש מוצרים שעוד לא קיימים במלאי או עורכים רשימה של מוצרים שהיו רוצים לקנות בעתיד (WishList). שימוש בנתונים אלה יכול לתת מושג ראשוני האם יש מוצר עונתי שכדאי להזמין כמות גדולה של יחידות שלו לעונה הקרובה.

חשבו איך אוטומציה יכולה לייעל את העסק שלכם – נשמח להציג לפניכם עוד מספר דרכים נוספות באמצעותן תוכלו לחסוך זמן ומשאבים בהתנהלות העסקית כיום ולהרחיב את הפעילות הקיימת לעשרות אלפי לקוחות נוספים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?