מדוע לכל עסק כדאי להכניס תהליכים אוטומטיים?

אוטומציה שיווקית טומנת בחובה מגוון רחב של יתרונות, נעמוד עליהם בקצרה:

לקוח פוטנציאלי פונה לעסק ונציגת שירות וירטואלית מבררת כיצד ניתן לעזור לו.
לאחר שהלקוח רשם בצ’ט את מבוקשו הוא מופנה מייד לעמוד המכירות המתאים. לקוח אחר, שרכש בעבר מוצרים מהעסק מתקשר, המערכת האוטומטית מזהה אילו מוצרים רכש בעבר ובזמן ההמתנה לנציג השירות הוא שומע הודעה מוקלטת מותאמת אישית לסוג המוצרים האהוב עליו.

אין זה משנה מהי הנישה של הארגון – אביזרים למחשב, טלפוניה, מוצרים לתינוקות או כלי נגינה – כל ארגון יכול להשתפר לעין ערוך בעזרת שימוש בשירותי אוטומציה שיווקית לעסק.

אוטומציה בניהול תהליכים פנימיים

פקס מגיע למחלקת התביעות בחברת הביטוח, הנתונים נמשכים מהפקס בצורה אוטומטית ותביעה חדשה מוגשת. לאחר מכן, נציג שירות הלקוחות פונה ללקוח בשמו הפרטי לקבלת פרטים נוספים לתביעה. התמונות כבר נשלחו באופן אוטומטי דרך האפליקציה שהתקין הלקוח ומחלקת המכירות מציעה ללקוח כיסויים נוספים לעתיד. כל הפעולות הללו ואחרות עודכנו באופן אוטומטי.

גם בניהול התהליכים הפנימיים בארגון אוטומציה יכולה לחולל פלאים. מוצר שנרכש בחנות הפיזית מוזן לתוכנת ה CRM ומועבר אוטומטית לניהול המלאי בארגון. המוצרים מתעדכנים באופן אוטומטי ומגיעים לדו”ח המכירות. המוצרים כמעט ואזלו מהמלאי? הזמנה אוטומטית לחידוש המק”ט הספציפי מגיעה לספקים השונים והמלאי מתחדש. ללא מגע יד אדם.

אוטומציה לעסקים מייעלת בצורה מפליאה את הפעולות השונות בעסק, ומסייעת לעובדי הארגון לעבוד בתפוקה מקסימלית רק על מנת לבצע את מה שלא היה ניתן לתכנת מראש.

שימור לקוחות

מחלקות שימור הלקוחות של העידן הנוכחי עושות אף הן שימוש רב בתהליכים אוטומטיים. כאשר לקוח מודיע על אי שביעות רצונו מפעילות החברה או משירות שקיבל, ניתן לשלוח לו קופון הנחה מיוחד או להציע לו תוכנית משתלמת יותר באמצעות המייל או באמצעות שיחה טלפונית מוקלטת מראש. לאחר מכן, נשמר הקשר עם הלקוח על ידי אחד העובדים – המקבל הודעות מתוזמנות מראש על מנת לערוך FollowUp לאותו הלקוח.

תהליכי שימור לקוחות אוטומטיים מאפשרים לא רק לשמור על לקוחות קיימים אלא גם למנוע זליגה של הלקוחות למתחרים וליצור מצב שלקוח שעמד לעזוב את החברה נשאר וממשיך לרכוש שירותים ומוצרים נוספים.

שיווק באמצעות אי-מיילים אוטומטיים

Marketing Automation נפוץ היום בתחום השיווק במייל. הודעות שנכתבו מראש ופונות לקהלי יעד שהוגדרו מראש מתחילות תסריט מכירה ידוע מראש בו מתבצעת פניה ללקוחות פוטנציאליים. חלק מהמשפכים השיווקיים כיום בנויים במידה רבה על אוטומציה מאותו הרגע שלקוח מילא טופס כמתעניין באתר האינטרנט או מילא פרטים בדף נחיתה לקבל מוצר דיגיטלי ללא תשלום. לאחר מכן, רצף של אי-מיילים מתוזמנים מראש מסייעים לשמירת הקשר עם אותו הלקוח לאורך זמן, מבלי שנציגי השירות צריכים לבזבז ולו דקה אחת מזמנם. בדרך זו ניתן לפנות למאות אלפי לקוחות בלחיצת כפתור וליצור מכירות ללקוחות חדשים וללקוחות חוזרים. כיצד מייעלים את תהליכי המכירה?

מכירות אוטומטיות לעסק

הוספת אוטומציה בתהליכי המכירה און ליין מוכרת מאד, ומשמשת גם במרבית הפלטפורמות המוכרות בתחום האי-קומרס. אך, האם ידעתם כי ניתן לייעל גם מכירות המתבצעות בסניפים הפיזיים של הארגון? כאשר לקוח רוכש מוצר ניתן ליצור קופון מותאם אישית אותו הוא מקבל בסיום הרכישה עם החשבונית המודפסת, או באמצעות כתובת האי-מייל או SMS לטלפון הנייד שהוזן מראש לחברים במועדון הלקוחות. כך הלקוח מקבל אפשרות לרכוש מוצר נוסף בנישה בה הוא מתעניין – והמערכת יוצרת UpSale אוטומטי.

לקבלת מידע נוסף על האפשרויות העצומות הגלומות באוטומציה שיווקית
וקבלת ייעוץ על התאמה אישית של מערכת האוטומציה לעסק שלכם

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר!

סגור