אוטומציה למכירת קורס דיגיטלי אונליין

שיווק לקורס אונליין? זה הזמן ללמוד כיצד לשווק את הקורס עם אוטומציה

שיווק לקורס אונליין רק עם אוטומציה שמביא לידים. כיצד לשווק קורס עם אוטומציה? הקמת תשתית למכירת קורס דיגיטלי עם אוטומציה עסקית כולל שיווק ומכירה אוטומטית.

הקמת תשתית למכירת קורס דיגיטלי, אוטומציה תסייע לך לבנות מסע לקוח ברור ומסודר באופן אוטומטי החל משלב השיווק של הקורס, שלב המכירה של הקורס ושלב ביצוע הקורס בפועל והפעלת מערך שירות לקוחות ושימור לקוחות באופן אוטומטי. איך זה קורה? להלן ההסבר המלא על שיווק ומכירת קורסים אינטרנטיים ברשת בעזרת אוטומציה עסקית-שיווקית!

האוטומציה השיווקית הכוללת בתוכה מספר רב של כלים דיגיטליים לשיווק כל ענף ותחום במשק, נכנסה לפעולה בארץ ובחו"ל בקרב מרצים רבים בתחום קורס אונליין.
קורס אונליין יכול להתאים עצמו לתחומים רבים: קורס אונליין לאוניברסיטה, קורס אונליין לבגרויות, קורס אונליין להכשרה כלכלית ופיננסית, קורס בנושאי רוח ודרך חיים ועוד.
השאלה שהמגיעה לא פעם אל אנשי הדיגיטל: "איך משווקים קורס אונליין ברשת?", באמצעות האוטומציה השיווקית ניתן לקדם את מכירות קורס האונליין ולהפוך את הקורסים שלכם למבוקשים.

הכירו את היכולות הגדולות של האוטומציה השיווקית

כדי לדעת מה צופן העתיד עליכם להציץ אל העבר, חברות ועסקים שעברו לשיטה אוטומטית הצליחו להגיע לקהלים רבים ולחסוך בעלויות – מאז העידן המודרני ועד היום, האוטומציה הוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.
עם מגמת העלייה הגדולה של האוטומציה השיווקית ברשת, חברות גדולות ואפילו עסקים קטנים עוברים לניצול מערכות האוטומציה השונות.

האוטומציה השיווקית יכולה לסייע לכם לקשר בין מערכות שונות ולבצע פעולות שעובדים אנושיים מבצעים מדי יום.
מלבד קישורים בין מערכות והעברת הוראות אוטומטיות מוגדרות, לעולם האוטומציה השיווקית ישנן מערכות רבות להציע ובניהן: צ'אט בוט חכם בפייסבוק (מסייע בתפעול, שיווק ושירות), מערכת שליחת SMS  אוטומטי המאפשרת לשווק ולתזכר לקוחות, מערכת הניוזלטר לשליחת מיילים שיווקיים ועוד.
כמו כל ענף ששילב את האוטומציה השיווקית לתוכו, גם ענף קורסי האונליין נעזר בשירותי האוטומציה והמערכות הסובבות אותה, כדי לאתר לקוחות פוטנציאלים, לשמר אותם לקורסים הבאים, לבנות קהילה נאמנה סביבם כמרצי קורסים ואף מסתייעים באוטומציה כמחלקת תפעול ושירות לחברת הקורסים שלהם.

בעזרת האוטומציה: איך למכור ולשווק קורס אונליין דיגיטלי?

קורס אונליין דיגיטלי בישראל הוא שוק בריבוי מתחרים, בתחומי לימוד והרצאה רבים פול הלקוחות מתחדש מתקופה לתקופה: כדוגמת קורס אונליין לבגרות או לאוניברסיטה, קורס אונליין לשיווק או פיננסים ואפילו קורסי אונליין לדרך חיים והעצמת הרוח.
כל סוגי הקורסים ובכל הרמות, יכולים להיעזר בשירותי האוטומציה השיווקית כדי להצליח לשרוד בשוק אגרסיבי של קורסי האונליין.

האוטומציה השיווקית מותאמת לכל סוג חברה או עסק, מרצים המעבירים קורס אונליין יוכלו להסתייע באוטומציה השיווקית והמערכות הסובבות אותה באמצעים רבים לשיווק, תפעול ושירות הקהל שלהם, האפשרויות נראות בלתי מוגבלות: שליחת חשבונית אוטומטית, סיסמה או קוד אוטומטי לכניסה לממשק/אזור קורס האונליין, לאחר הרכישה ניתן להעביר את הפרטים של הלקוח למערכת ניהול לקוחות ללא צורך בהקלדה ידנית, להיעזר במערכת SMS  אוטומטי כדי לשווק את הקורס או את הקורסים הנוספים ואף לתזכר לקוחות כדוגמת שיעור חדש שעלה לממשק/אתר, להיעזר בשירותי הניוזלטר לשליחת מסרים שיווקיים או לשלוח מייל אוטומטי עם כל מסר או דיווח לאחר פעולה שבוצעה ע"י הלקוח ועוד שלל אפשרויות לקידום ושיווק קורס אונליין.

אוטומציה קורס אונליין
אוטומציה קורס אונליין

בנוסף למערכות אלו, ניתן להיעזר במערכת הצ'אט בוט בפייסבוק שתספק לכם את האפשרות לשיחה אוטומטית עם לקוחות, איתור לקוחות פוטנציאלים, שליחת הקורס דרך הצ'אט בוט, סרטונים בהמשכים, עדכון על רכישה ואיסוף פרטים אישיים והעברתם בצורה אוטומטית למערכת או איסוף פרטים לצורך יצירת לידים לקורס אונליין.
כפי שניתן לראות, אפשרויות קישור המערכות, הוראות אוטומטיות, שיחות אוטומטיות והפיכת הקורס אונליין שלכם לאוטומטי כמעט לחלוטין – יכולים להקפיץ אתכם כמה רמות מעלה ולהפוך אתכם למרצים מבוקשים ובמיוחד לעלות את מכירות הקורסים שלכם.

האם יש קהל לקורסים אונליין? האם לידים פוטנציאלים ישלמו על הקורס?

כפי שכבר הספקתם להבין, לנושאים רבים בענף קורס האונליין ישנה תחרות קשה וקהל רחב ומגוון.
אם נוברים ובודקים את הקורסים הרבים שהצליחו בשנים האחרונות, ניתן לראות שקורסים המספקים עצות פיננסיות או דרך חיים כלכלית נכונה, הם הקורסים המצליחים ביותר.
לקורסים המספקים מידע לימודי ליסודי, תיכון או אוניברסיטה יש קהל מתחלף ושחקנים חזקים – בשוק זה המתחרים שלכם הם אנשי מקצוע של ממש, בעלי תעודות והסמכות וכאלו שלוקחים אחראיות על הכנה למבחנים, כדי להשתוות למתחרים האלו או אף לנצחם יש צורך בפעולות שיווקיות דיגיטליות רבות.

קורסים נוספים הם קורסים להעצמת הרוח והנפש, לעיתים ניתן להיתקל בהרצאות אונליין על-ידי רב או איש ציבור מוכר, גם פה ניתן לפתח קורס או הרצאה בתשלום ולהצליח לקדם את הקורס באמצעות האוטומציה השיווקית.
קיימים מספיק אנשים בישראל שישלמו על קורס אונליין, אנשים רבים המעבירים קורס אונליין כבר פתחו חברות לא קטנות ומכניסים כסף רב, באמצעות האוטומציה השיווקית ניתן להיכנס לשוק הקורסים, להתחרות ואפילו לנצח.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?