הקשר בין אוטומציה לאחסון אתרים

אחסון אתרים שיתופי לעומת אחסון וורדפרס: מה הכי מתאים לכם?

אחד הדברים הראשונים שעליך לשקול בעת פתיחת אתר חדש הוא איזה סוג של חבילת אחסון מתאימה לך ביותר. ואם אתה בוחר את ה- CMS הפופולרי ביותר בעולם, WordPress, יש לך שתי אפשרויות.

אתה יכול לבחור תוכנית אחסון משותפת או תוכנית אחסון של וורדפרס.

לכל תכנית יתרונות וחסרונות תלוי במה שאתה מתכנן לעשות ולהוציא. לפיכך, איזו תוכנית היא הטובה ביותר עבורך היא סובייקטיבית לחלוטין לצרכיך.

אנו ננתח כל אחת מהתוכניות הללו כדי לעזור לך להחליט איזו הבחירה הטובה ביותר עבורך.

אתה צריך חברת אחסון אתרים איכותית.

חשוב להבין שבעוד שלרוב חברות האינטרנט יש חבילות אחסון דומות, החברות עצמן אינן שוות.

ב- הוסט סנטר אנו מתגאים בהצעת סביבה מהירה, מאובטחת, אמינה וניתנת להרחבה עבור לקוחותינו לעיצוב אתרי האינטרנט שלהם. אנו שומרים על מחירים נמוכים ומשפיעים לטובה רק על הסביבה.

לחץ לצפייה בחבילות אחסון אתרים בהוסט סנטר.

מהו אחסון אתרים?

לפני שתתחיל לנתח כל תוכנית, חשוב להבין באמת מה זה אחסון אתרים. זהו שירות המאפשר לכם לשכור מקום בשרת לאתר שלכם. כאשר מבקר ניגש לאתר שלך באופן מקוון, הוא מתחבר לשרת זה.

לפיכך, אם אינך מארח את האתר שלך, הוא לא יהיה מקוון, מה שאומר שאף מבקר לא יוכל להגיע אליו.

כמעט אין שתי תוכניות אחסון אתרים זהות ויש לקחת בחשבון גורמים רבים כאשר בוחנים תוכנית. לא רק שאתה צריך לשקול אילו משאבים תזדקק, אלא שהאיכות של מארח האינטרנט עצמו חשובה לא פחות.

מהו אחסון שיתופי?

אחסון שיתופי מאפשר לכם לשכור שטח באותו השרת כמו אתרים אחרים. הוא תומך באופן מלא במספר CMS, מה שאומר שהוא לא תוכנן במיוחד עבור פלטפורמה אחת.

אחסון שיתופי דומה מאוד לבעלות שותפים לחדר. כולכם גרים באותה דירה וחולקים את אותו החלל. זה חוסך לך כסף על שכר דירה. אבל אם השותף שלך לחדר החליט להכניס אורחים, הם יצטרכו יותר משטח האחסון הזה.

יתרונות וחסרונות של אחסון שיתופי

היתרון העיקרי של תוכנית אחסון מסוג זה הוא העלות הנמוכה. זה הופך אותה לאופציה הטובה ביותר עבור אתר חדש שלא יזדקק להרבה משאבים בהתחלה, כמו בלוג.

ומכיוון שיש מספר לקוחות בשרת אחד, השבתות ובעיות טכניות בדרך כלל נפתרות הרבה יותר מהר מאשר שרתים ייעודיים. נוסף על כך, כל התחזוקה מטופלת על ידי מארח האינטרנט, מה שאומר שאינך צריך להיות בעל ידע כלשהו לגבי תפקוד השרתים.

עם זאת, ישנם כמה חסרונות חשובים שיש לבחון.

החיסרון העיקרי הוא שאתה משתף את משאבי השרת עם אתרים אחרים. לפיכך, אם אתר אחר זוכה לתעבורה גבוהה במיוחד, יתכן שיהיו לך פחות משאבים לאתר שלך באותה תקופה.

שלילה גדולה מאוד של סביבה משותפת היא ההשפעה של פעולות השכן שלך על האתר שלך. אם אתר אחר בשרת שלך מחליט לשחרר תוכן זדוני שמנוע חיפוש, גוגל, לא אוהב, הם דואגים שהאתר לא יהיה דירוג גבוה.

עם זאת, זה ישפיע גם על ה- SEO של האתר שלך, גם אם לא עשית דבר.

מהו אחסון וורדפרס?

כפי שהשם מרמז, אחסון וורדפרס מוקדש לאחסון אתרי וורדפרס. פירוש הדבר שהשרתים מוגדרים במיוחד מתוך מחשבה על וורדפרס.

עם זאת, אחסון וורדפרס הוא למעשה מונח רחב בהרבה. תוכניות מיוחדות אלה יכולות לכלול אחסון שיתופי או ייעודי. נוסף על כך, ייתכן שתראה אחסון וורדפרס מנוהל ולא מנוהל.

פירוש אחסון מנוהל הוא שמארח האינטרנט יסייע להבטיח שהאתר שלך פועל בצורה חלקה ככל האפשר. זה נעשה על ידי עזרה במיטוב ביצועי השרת.

בניגוד לאחסון לא מנוהל, שמשמעותו בעצם אופטימיזציה לשרת תלויה לחלוטין בך. עם זאת, זה פחות יקר בהשוואה לאחסון מנוהל.

יתרונות וחסרונות של אחסון וורדפרס

אחסון אתרים
אחסון אתרים

היתרון העיקרי הוא עליית הביצועים שתבחין בה. לאתרים יהיו זמני טעינה טובים יותר, אבטחה טובה יותר, גישה לעדכונים אוטומטיים של וורדפרס, גיבויים אוטומטיים ותמיכה שתדע בקשר לוורדפרס.

ואין מובן מאליו שוורדפרס מותקנת מראש, וזה נהדר עבור אנשים חדשים בפיתוח אתרים.

תוכניות אחסון וורדפרס רבות מנוהלות, מה שאומר שספק האחסון דואג לתפקיד העבודה כאשר הוא קשור לשרת. המשמעות היא שכמפתח אתרים תוכלו להקדיש זמן רב יותר לעיצוב תוכן לאתר שלכם ופחות זמן לייעול.

החיסרון העיקרי של אחסון וורדפרס כולל בדרך כלל את המחיר המבוקש הגבוה יותר. אמנם אתה בהחלט מרוויח יותר עבור הכסף שלך, אך אתרים רבים, במיוחד אתרים חדשים, אינם זקוקים לרמת שירות זו.

מכיוון שתוכניות אחסון רבות מנוהלות, בסופו של דבר אתה פחות שולט באתר שלך. אחסון וורדפרס מנוהל מנסה בגישה אחת שמתאימה לכל גישה, אך בדרך כלל זה נותן לך פחות אפשרויות לבחירה. זה לא גדול לאנשים שאוהבים לשנות את ההגדרות שלהם.

אם יש לך הבנה טובה יותר של אחסון שיתופי לעומת וורדפרס, אתה צריך לדעת מה אתה צריך.

פשוט אי אפשר להחליט איזו תוכנית אחסון מתאימה לך מבלי להבין את הצרכים שלך.

אלו הן כמה מהשאלות הבסיסיות שעליך לענות עליהן לפני שתסתכל אפילו על תוכנית אחסון אתרים.

כמה כסף אתה מוכן להוציא?

עבור רוב האנשים, תג המחיר יהיה הגורם המכריע. מחיר תוכנית האחסון שלך שווה ערך להשכרת שטח לעסק, אם כי הרבה יותר, הרבה יותר זול.

במקרים רבים, אם אתה אתר חדש יותר, תוכל בקלות לעבור שנה מבלי להרוויח כסף מבלוג. לפיכך, בחירה באפשרות המתאימה ביותר לתקציב שלך היא חיונית.

האם יש לך אתר חדש או קיים?

אם יש לך אתר חדש, עליך לצפות לתנועה מועטה מאוד. וכתוצאה מכך, ייתכן שלא תזדקק להרבה משאבים כדי להתחיל.

בעוד שאם יש לך אתר קיים, אתה אמור להיות סטטיסטי ברור על התעבורה שלך באמצעות כלים כמו Google Analytics.

ככל שהאתר שלך מקבל יותר תנועה, כך תזדקק ליותר משאבים. אז תכננו בהתאם.

איזה סוג תוכן אתה מתכנן?

ישנם סוגים רבים של אתרים, וכל סוג מייצר תוכן שונה. סוגים שונים של תוכן משתמשים במשאבים מגוונים.

לדוגמה, סוגים מסוימים של אתרים, כמו בלוגים, מסתמכים על תוכן מבוסס טקסט. אחרים עשויים להסתמך יותר על תמונות, כמו גלריות תמונות או סרטונים.

גדלי הקבצים גדולים בהרבה עבור תמונות וסרטונים לעומת טקסט, מה שאומר שהם משתמשים יותר משאבים.

האם יש לך את הידע הראוי לנהל את השרת שלך?

בעל הניסיון והמומחיות לניהול האתר שלך הופך פחות נפוץ ככל שיותר ויותר אנשים מנסים ליצור אתר. אם אתה רק מתחיל, תצטרך את כל העזרה שאתה יכול לקבל.

מארח אתרים יכול לעזור לכם בצורה משמעותית בכך שהוא מציע כלי ניהול נוספים ותמיכה איכותית.

האם אתה רוצה להגביל את עצמך לוורדפרס?

בעוד ש- WordPress הוא ה- CMS הפופולרי ביותר שקיים, והאהוב עליי אישית, עדיין יש הרבה אחרים לבחירה. אם אתה רוצה לנסות CMS אחר, בחירת תוכנית אחסון וורדפרס היא טעות גדולה מכיוון שהתוכנית מכוונת לפלטפורמה זו.

איזו תוכנית כדאי לבחור?

אני הולך לעבור כמה תרחישים כדי להבהיר מה הכי טוב בשבילך. זכור כי אחסון וורדפרס הוא מונח רחב מאוד, ואנסה לכסות על מספר תוכניות.

אחסון שיתופי

אם אתה חדש לגמרי בפיתוח אתרים ורק בודק את השטח, אחסון שיתופי הוא התוכנית הטובה ביותר לבחור. זה יהיה בעל עלות קטנה מאוד מדי חודש לתחזוקה ומארח האינטרנט שלך יטפל ברוב ההגדרות.

זה גם בחירה מצוינת אם אתה לא מצפה לתנועה רבה כי אז לא תזדקק להרבה משאבים. 

כמה דוגמאות נהדרות לאתרים שעשויים להיכנס לקטגוריה זו הם תיקיות אונליין ודפים עסקיים עם פרטי קשר.

אחסון וורדפרס שיתופי

תוכנית וורדפרס משותפת די דומה לתכנית משותפת רגילה ותתאים לאותו סוג אתרים, אך ההבדל העיקרי הוא עליית הביצועים וכמות הכסף הנוספת שתשלמו על כך.

זה אידיאלי אם יש לך אתר חדש אך אתה צריך לוודא שהוא פועל בצורה חלקה. אני ממליץ על שיטה זו לחנויות מקוונות חדשות שכן, אם לקוח חושב שהאתר איטי או אינו מגיב, סביר להניח שהוא או היא יבצעו רכישה.

אחסון וורדפרס ייעודי

אם יש לך אתר קיים המצפה לכמות נכבדה של תנועה, אחסון וורדפרס ייעודי הוא כנראה האפשרות הטובה יותר. לאתר שלך יהיו הרבה משאבים להתמודד עם הביקוש, ובו יש גם הרבה מקום להרחיב.

עם זאת, אחסון ייעודי מכל סוג שהוא יקר יותר כשירות. לפיכך, עליך לוודא שאתה באמת יכול להרשות לעצמו את עלות השרת שלך. אבל אם אתה מקבל תנועה רבה, זה לא אמור להיות בעיה.

אחסון וורדפרס לא מנוהל

אם אתה מפתח אינטרנט מנוסה שמבין כיצד לבצע אופטימיזציה נכונה של האתר שלך ואוהב להכיל את ההגדרות שלך, זו התוכנית שאתה רוצה. תוכניות אחרות מורידות רבות מהאפשרויות שאתה עשוי לחבב.

זה יכול גם לחסוך לך כמה שקלים לבצע את העבודה בעצמך לעומת כך שחברת אחסון תעשה את זה.

אחסון וורדפרס מנוהל

כאן למעשה מדובר בשילוב של אוטומציה בשרת האחסון,

אם אין לך זמן או ידע לנהל הכל בעצמך, אם חברת האחסון שלך תעזור ותספק כלי ניהול נוספים יכולה להיות הצלת חיים.

כאשר שכפול של אתר או יצירת סביבת עבודה לפיתוח מתבצעים בצד שרת על ידי אוטומציה, החיים שלך יהיו קלים יותר.

כמובן, אתה הולך לשלם עבור השירותים הנוספים האלה. אז זה באמת מסתכם בתקציב ובזמינות שלך.

אתרים ייחודיים, כך שהתוכניות צריכות להיות יותר מדי

אין שני אתרים זהים ואני לא מתכוון רק לעיצוב שלהם. התנועה שהם מקבלים, התוכן שנוצר, השעות בהן הם ניגשים הכי הרבה תלויים בכל מספר עצום של גורמים.

כל אתר הוא מקרה ייחודי.

מסיבה זו, גם תוכנית אחסון האתרים שלך צריכה להיות ייחודית. זו הסיבה שיש כל כך הרבה תוכניות אחסון לבחירה. התוכנית שתבחר אמורה לספק לך את כמות המשאבים הנכונה.

לקחת תוכנית גדולה יותר עם יותר משאבים ממה שאתה יכול להשתמש היא דרך נהדרת לבזבז כסף. לפיכך, עליכם לבחור תוכנית שיש לה את המשאבים הדרושים לכם בזמן שאתם משאירים מקום לצמיחה.

עם זאת, אם אתה טועה בבחירת שירות, זכור שקל להחליף או לשדרג תוכניות. כמו כן, אם אינך מרוצה ממארח ​​האינטרנט שלך, תוכל תמיד לעבור למאמין יותר בכל עת.

אחסון אתרי וורדפרס אוטומציה
אחסון אתרי וורדפרס אוטומציה

הקשר של אוטומציה לאחסון אתרים:

בתור בעלים של חברת HostCenter אני מבצע הרבה אוטומציות..

רמה אחת של אוטומציה היא מול הלקוחות: שליחת מיילים אוטומטיים לעדכונים ומבצעים, שליחת חשבוניות אוטומטיות, קביעת פגישה אוטומטית דרך יומן הזמנות אונליין, מספר טלפון וירטואלי ששומר נתוני שיחה בצורה אוטומטית, סמסים לגבי מידע הקשור לשרתי אחסון שיתופי או ריסלר ועוד..

רמה שנייה של אוטומציה היא תפעולית:  יצירת כלים אוטומטיים לבדיקות, פיתוח תוכנות לייעול שרתים ללא מגע יד אדם ועוד..


המאמר תורגם מאנגלית לעברית על ידי צחי בנגיאת.

המאמר נכתב על ידי רוברט גיאקינטו

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?