כיצד אוטומציה עסקית תעזור לעסק שלך להתייעל?

אוטומציה עסקית (Business Automation) או אוטומציה שיווקית (Marketing Automation) היא האוטומציה החדשה בדיגיטל שצריכה להכנס לכל תכנית עסקית שלכם. היא חיה ובועטת במדינות רבות בעולם ובישראל בימים אלו היא הפכה לדבר החם הבא.

אוטומציה חדשה
אוטומציה חדשה

זה לא כישוף, לא שייך לעשירים בלבד ולא מתאים רק לתאגידים הגדולים ביותר…אוטומציה שיווקית – עסקית מתאימה לכל חברה המעוניינת לשפר תהליכים, לחסוך בכסף, לבנות את המסרים הנכונים לאנשים הנכונים, בדיוק המתאים ובמיצוי הפוטנציאל הגלום בלקוחות הקיימים.

כמה מילים על אוטומציה לעסקים

אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור החברה ומנהל השיווק שלה מבחינת תכנית עסקית, הוא הדאטה של הלקוחות וכיצד למצות ולמנף את הנתונים הקיימים. הדאטה, נתוני הלקוחות המוחזקים בקבצים ובמערכות שונות, היא ליבת החברה השווה זהב ועליכם לנצל משאב עיקרי וחשוב זה.
האוטומציה השיווקית פותחת לעסקים ולמנהלי שיווק דלת חכמה לפעולות אוטומטיות, עבור מקרים שונים בפעולות קבועות ומוגדרות ומספקת מענה לכל פעולה שיווקית אוטומטית: אם קרתה פעולה מסוימת, תהליכי האוטומציה העסקית יענו בפעולה אוטומטית ויבצעו אינטגרציות בין המערכות השונות והכלים המגוונים ללא מגע יד אדם.

למשל אם התהליך העסקי שלכם הוא שלקוח פוטנציאלי משאיר פרטים באתר ואז אתם מעתיקים את הפרטים שלו ומזינים ידנית בCRM שלכם ואז מעתיקים ומזינים בניוזלטר ואז גם שולחים לו מייל ראשוני, האוטומציה השיווקית-עסקית יכולה ליצור מצב שהמהלך הזה יהיה אוטומטי לחלוטין ללא העתק הדבר וללא הזנה ידנית.

מורידים הוצאות, מעלים הכנסות

אוטומציה שיווקית-עסקית מקשרת בין מערכות שונות ומאפשרת להן "לדבר" אחת עם השנייה.
בעזרת המומחים שלנו, נוכל לחסוך לכם במשאבים רבים, זמן יקר וכסף רב שמתבזבזים בחיפוש אחר לקוחות חדשים, טיפול בלקוחות קיימים ולמעשה כל מה שמבוצע בשיטה הישנה שאינה אוטומטית.
התהליכים האוטומטים ימנפו את העסק שלכם לכל המשימות השיווקיות השוטפות אשר דרושות לניהול ארגון, יחסכו לכם כסף רב בהוצאות ואף עשויים להכניס לכם כסף פוטנציאלי מלקוחות קיימים וחדשים הנהנים משירות ושיווק חדיש, נוח ויעיל. כל זאת בעזרת מערכות אוטומציה מתקדמות שמאפשרות ליצור תהליכים עיסקיים בהתאמה אישית.

אם אתם לא תשמרו את הלקוחות שלכם – מישהו אחר ישמר אותם עבורכם

אוטומציה עסקית
אוטומציה עסקית

השיטה האוטומטית השיווקית, מאפשרת לכל ארגון לנהל את הלקוחות שלו בצורה האידיאלית והיעילה ביותר, מייעלת ומשפרת את מנגנון שימור הלקוחות.
הודעות SMS, איימלים, הודעות ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט הם חלק מפעולות שיווק שוטפות לצורך שימור הלקוחות, לידים ללקוחות חדשים ועוד.
כאשר הפעולות השיווקיות האלו אינן מתבצעות באופן אוטומטי, התהליכים מתנהלים בצורה מיושנת, בכח אדם מוגבל וכתוצאה מכך הלקוחות נוטשים והלידים הופכים קשים יותר ויותר.
כדי לסייע בשימור הלקוחות, שיפור צורת השירות, אופן העבודה השוטף וכדי לבנות מערך שיווקי בעידן הנוכחי – עליכם לבחור באוטומציה עסקית-שיווקית, המאחדת את כלל הפעולות למערך שיווקי עדכני ומקצועי.

קופצים לעידן האוטומטי

משימות שיווקיות רבות יכולות להגיע לידי ביטוי באוטומציה שיווקית: דיוור אלקטרוני חכם, שליחת SMS קבוע (ואף במסגרת קמפיין), חיבור חשבונות לאפליקציות, בניית דפי נחיתה וניצולם למשימות שיווק אוטומטיות שונות, השגת לידים, צ'ט בוט, בניית מועדון לקוחות חכם ועוד עולם שלם שמתפתח ומתעדכן ללא הפסקה.

התפקיד שלנו ב Marketing Automation הוא להוכיח לך שזה עובד, להקפיץ אותך כמה כיתות קדימה לליגה של הגדולים ולמקסם את הפוטנציאל הגלום בארגון שלך.

אל תבזבזו זמן על פעולות שיווקיות שוטפות, תנו לאוטומציה עסקית – שיווקית לבצע את כל העבודה השיווקית השחורה, לסדר לכם את פעולות השיווק, לספק ללקוחות שלכם את השיווק החדש ולספק שירות אוטומטי מהיר ונוח לכדי מערך שיווקי,שירותי, מקצועי ועדכני.
הפתרון שיחסוך לכם כסף רב ויעלה אתכם כמה רמות מעלה, הוא האוטומציה השיווקית.
עברו לעידן האוטומטי, עברו לאוטומציה שיווקית.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?