יש לכם חנות אונליין איקומרס? אוטומציה לחנויות איקומרס היא הדבר הבא!

בניית אוטומציה לבעלי חנויות אי קומרס היא הכרחית וחיונית לניהול מאגר לקוחות ורכישות בצורה האופטימלית ביותר.

בעזרת אוטומציה אתם יכולים לשלוח מייל אוטומטי רק אם לקוח הזמין מוצר מסוים, אתם יכולים בעת הרכישה בצורה אוטומטית להכניס את הלקוח לתוך מאגר הלקוחות שלכם (CRM), אתם יכולים לשלוח SMS אוטומטי ולמעשה כמעט כל דבר שרק תרצו.

אוטומציה שיווקית מתקדמת מאפשרת לבעלי חנויות איקומרס מעקב מהיר יותר, שירות לקוחות אוטומטי 24 שעות ביממה..ברגע שלקוח הזמין מוצר, אוטומטית הוא יקבל מייל תודה או הסבר מה עושים לאחר הרכישה.

כפי שתוכלו לראות בדוגמא הבאה: מתקבלת הזמנה דרך האתר במערכת ווקומרס, לאחר מכן אנו מבצעים הפרדת מוצרים דרך רכיב שנקרא איטרטור (ברגע שלקוח רכש יותר ממוצר אחד), ולאחר מכן בעזרת ראוטר אנו מפצלים תהליכים. אם בן אדם הזמין מוצר מסוג X הוא יילך לFLOW אחד ואם הזמין מוצר מסוג Y יילך לFLOW אחר. בצורה הזו אנו יכולים לנטב ולנתר את המשך האוטומציה. המטרה היא רק אם מוצר מסוים נרכש הוא עובר למסלול X או מסלול Y, אחרת עובר למסלול השני..המטרה היא שליחת מייל שונה לכל מוצר. לדוגמא, אם אתם נותנים שירותי כתיבת תוכן ובאתר שלכם יש שירות של כתיבת פוסט לפייסבוק וכתיבת מאמרים, אפשר לעשות שברגע שבן אדם רוכש כתיבת פוסט לפייסבוק הוא יקבל מייל עם דגשים מסוימים.

אז אם יש לכם חנות אונליין ואתם מוכרים מוצרים או שירותים דיגיטליים אוטומציה היא חיונית והכרחית עבורכם..תורידו מעצמכם מעמסה של שירות לקוחות או מענה ללקוחות..עם אוטומציה החנות המקוונת שלכם תעבוד שעות נוספות בשבילכם! אין צורך לכתוב לאנשים מיילים בצורה ידנית אחרי שהם הזמינו משהו, אין צורך להעתיק ולהדביק לתוך מסמך אקסל את נתוני ההזמנה או את הפרטים של הרוכשים..בעידן האוטומטי הכל מתרחש לגמריי לבד בעזרת כמה שעות תיכנות אוטומציה..

שדרגו את החנות המקוונת שלכם לעולם האוטומטי ותהנו מכל היתרונות!

המחשת הדוגמא של הזמנה דרך ווקומרס, הפרדת מוצרים דרך איטרטור, יצירת פילטר לפי ההזמנה, שימוש באגרגטור הכנסת נתונים לגוגל שיטס ושליחת מייל אוטומטי:

2334556 1024x374 - אוטומציה לחנויות אי קומרס
אוטומציה חנות אי קומרס

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

סגור