ישראל היום מציגים: אוטומציה שיווקית עסקית

בתאריך 3.2.19 פורסמה כתבה באתר ישראל היום על תחום האוטומציה השיווקית. לצורך הכנת הכתבה ראיינו את מנכ"ל Marketing Automation מר לירון קטלן.

לירון קטלן, ציין את התחום החדש של עולם הדיגיטל ככזה שמתקדם ברמה הכי מהירה. כמו בכל תחום, האוטומציה השיווקית משנה את פני השטח. בדיגיטל יש הכי הרבה שינויים, אך כיום האוטומציה חולשת על עשרות ענפים שנעזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכדי לבצע תהליכים אוטומטיים.
כמו כן, הוא מסביר על עשרות הפלטפורמות השיווקיות שניתן לבצע בהם אוטומציה. יש אפשרויות רבות כמו שליחת סמס אוטומטי, דיוור, ניהול לקוחות, ניהול תהליכי מכירה, לקשר בין פלטפורמות שונות, דף נחיתה אוטומטי ועוד דברים נוספים כמו צ'ט בוט או מועדון לקוחות אוטומטי.
לירון קטלן מאמין שאוטומציה תגיע לכל עסק בין אם הוא נחשב לעסק של ONE MAN SHOW או עסק קטן בעל מס' מצומצם של עובדים או עסק גדול או בינוני. כולם בסופו של דבר יטמיעו אוטומציה זה רק עניין של זמן עד שזה ייכנס לתודעה ולמודעות של בעלי העסקים. זה פתרון נוח, יעיל, זול ומהיר לשימור לקוחות, ניהול לקוחות או ייעול תהליכים עסקיים בחברה.
"היופי שבדבר הוא שכל הכלים השיווקים האלו עומדים לרשותנו, ניתן לקחת את חלקם או את כולם ולהתאים לצרכי העסק. האוטומציה השיווקית מתפקדת כצוות עובדי שיווק חדש שאינו קיים פיזית אלא טכנולוגית”.

לקריאת הכתבה באתר "ישראל היום" נא ללחוץ כאן

לירון קטלן באתר ישראל היום
לירון קטלן באתר ישראל היום

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?