עולם הדיגיטל עובר לאוטומט – ואתה?

פחות ידני, יותר אוטומטי

אוטומציה שיווקית או בשמה הלועזי Marketing Automation אינה משמעותה סרט מדע בדיוני בו כל העובדים שולטים בעולם אחרי שלקחו את מקומם של כל העובדים, למרות זאת האוטומציה השיווקית יכולה לספק מענה אוטומטי למספר רב של משימות עסקיות שיווקיות ותפעוליות יקרות, לקצר בזמני יעדים שונים, לשפר ולעדכן את המענה מול הלקוחות ואף לעלות את ההכנסות שלכם בפעולות שיווקיות אוטומטיות.

בבחירת פעולות אוטומטיות בעסק, בעלי עסקים שונים יוכלו להפחית במצבת העובדים על-ידי הפעולות של האוטומציה השיווקית. אם להיכנס להיבט התעסוקתי, בעל עסק שאינו מעוניין לחסוך בעובדים אלא לשפר את השיווק והתפעול ולקצר במשימות היומיות השונות, יוכל לשנע ולתעל עובדים למשימות אחרות נוספות ובכך גם כן לשפר את העסק.

מה מציעה האוטומציה השיווקית?

Depositphotos 89922306 s 2015 - עולם הדיגיטל עובר לאוטומט - ואתה?
תהליך אוטומציה שיווקית

כל עסק בכל ענף יכול לנצל את הכלים האוטומטיים השיווקים כדי לחסוך בהוצאות ולשפר את השיווק, לאוטומציה השיווקית פעולות רבות ובניהן האפשרות ליצור באופן אוטומטי מועדון לקוחות גדול עם המידע אותו מזינים באמצעים שונים (לדוגמה: ניתן לחבר בין הפעולות בעסק וברשתות החברתיות למערכות פנים עסקיות כדוגמת ה- CRM), המערכת האוטומטית יכולה להעביר מיילים שונים בהתאם למבצעים, חגים ואף כניוזלטר (מייל שיווקי) קבוע, ניתן לקשר בין פעולות הקורות בעסק בזמן אמת ומערכת מועדון הלקוחות לSMS  הנשלח ללקוח בכל צורך ובכל זמן.
האוטומציה השיווקית יכולה לקשר בין אתר העסק/חברה, לרשתות החברתיות, להעביר מידע למערכות הפנימיות ובחזרה.
עסקים קטנים ובינוניים רבים בוחרים להשתמש בצ'ט בוט חכם המשוחח עם הלקוחות ברשתות החברתיות ואף גם באתר הבית, מספק ללקוחות השונים תשובות לכל השאלות הנפוצות, לוקח פרטים מהלקוחות ומבצע פעולות הזנה למערכת שאותה תבחרו או אף שולח את הפרטים לגורם האנושי הרלוונטי בחברה.
בעזרת שילוב המערכות כדוגמת הצ'ט הבוט האוטומטי, מועדון הלקוחות החכם, קישור לאפליקציות, האסמסים, המיילים והאפשרויות הרבות הנוספות – ניתן לא רק לחסוך אלא גם להרוויח באמצעות יצירת לידים איכותיים לעסק.

מומחה הדיגיטל ומנכ"ל MARKETING AUTOMATION, לירון קטלן, מסביר כיצד אוטומציה שיווקית-עסקית יוצרת את היתרון עבורכם לחיסכון והתייעלות עסקית: "עם השנים מומחי השיווק מקבלים יותר ויותר כלים כדי לסייע לעסקים ואנשי ציבור ברצון שלהם להיות הראשונים, להתחרות על הפסגה ולפעמים לשרוד בשוק קשה. כדי להתאים את עצמכם לעידן הדיגיטלי העסקי, אתם חייבים לבצע מהלכים עסקיים שיורידו לכם את הצורך בפעולות ידניות ולשם כך האוטומציה השיווקית מספקת קישורים ואינטגרציות בין מערכות שונות ובכך יוצרת עובדים חדשים שאינם עולים כסף, אינם מתעייפים ועובדים כל יום, כל היום ובכל השנה".

זה הזמן של העסקים לעבור לעולם הדיגיטלי שמתקדם לאוטומט. מפסיקים לבצע פעולות רוטיניות שחוזרות על עצמן כמו העתק הדבק או הכנסה ידנית של לקוחות לCRM או לשלוח מייל ששולחים לכל לקוח בצורה ידנית ..האוטומציה תחסוך לכם זמן, משאבים וכסף! לפרטים נוספים צרו קשר!!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

סגור