מדוע מומחה לאוטומציה שיווקית הוא הדבר החיוני לעסק שלך?

מרבית החברות והעסקים אינם מחזיקים מנהלי שיווק המומחים בכלל הצדדים השונים שיש לתעשייה הדיגיטל או ודאי לא כאלו המומחים באוטומציה שיווקית בלבד. כאשר אוטומציה שיווקית לעסקים וחברות הופכת לדבר חובה כמעט לכל חברה במשק, הצורך במומחה אוטומציה שיווקית הופך לחיוני להצלחת העסק ואפילו הישרדותו בשוק רבוי מתחרים בעידן החדש של האינטרנט.

מומחה אוטומציה שיווקית: החגורה השחורה של השיווק הדיגיטלי

מרבית האנשים הניגשים ללמוד את תחום האוטומציה השיווקית או האוטומציה העסקית (Marketing Automation) מגיעים מרקע עשיר של ידע בשיווק דיגיטלי במישורים ותחומים רבים, לאט לאט האוטומציה השיווקית מפלסת את עצמה לעיסוק ראשי למגוון מומחי דיגיטל כמומחים של ממש בתחום האוטומציה, תחום אשר נחשב כדרגה מתקדמת בעולם הדיגיטל, כדבר הבא.

מייסד חברת "marketing automation" ומומחה האוטומציה השיווקית, לירון קטלן, מספר על התהליך שעבר עד שהגיע לרמה הנדרשת: "אחרי מספר רב של שנים בהתמחות ופרויקטים רבים בתחומים שונים בשיווק הדיגיטלי, כשאני מגיע לפרויקט חדש עם לקוח אני מרגיש 100% בטוח שיש לי ארסנל כלים רחב להציע לו: מערכות אוטומציה שיווקית, קישור בין מערכות פנים לחוץ לפעולות אוטומטיות, בניית אתרים, ניהול מוניטין, קידום אורגני, קידום ממומן ועבודה עם מספר רב של ספקים בתחומים רבים".
על פרויקטים בתחום האוטומציה השיווקית מוסיף קטלן: "עבדתי קשה כדי להגיע לרמה הזו, לאוטומציה השיווקית הגעתי מוכן ועם ניסיון דיגיטלי רב קודם וזה בא לידי ביטוי בכל פרויקט אוטומציה חדש".

האוטומציה העסקית מצמצמת הוצאות ומעלה הכנסות לחברות ועסקים

laptop 2838918 640 300x215 - מדוע מומחה לאוטומציה שיווקית הוא הדבר החיוני לעסק שלך?
מומחה אוטומציה שיווקית

פתחו את ספרי ההיסטוריה, המעבר לפעולות אוטומטיות הפך את העסקים הקטנים לגדולים ואת הגדולים לתאגידי ענק. הפעולות האוטומטיות סייעו לאנושות לחסוך בהוצאות, לספק תוצר באיכות טובה ובכמות גדולה ולהפוך את העובדים שלהם לעובדים בעבודות מורכבות יותר מבעבר.
האוטומציה השיווקית מאפשרת לכל תאגיד, חברה או עסק בכל גודל וענף לנצל את הפוטנציאל הגלום בהם, לשפר את מערך השיווק שלהם באמצעות כלי שיווק דיגיטלי אוטומטי, לייעל את ההיבטים התפעוליים שלהם דרך קישור בין מערכות פנים וחוץ לחברה, לקדם מכירות, לעלות את רמת איכות שירות הלקוחות ועוד.
שיפור הפרמטרים בכל התחומים האלו ועוד, עשוי לחסוך לכל חברה או עסק בכוח אדם, להעביר עובדים למשימות מורכבות ובכך לשפר את איכות החברה, לשמר לקוחות, לטרגט לקוחות פוטנציאלים חדשים, לקדם מוצרים ושירותים חדשים/ישנים ובכך לבצע ירידה בהוצאות ועלייה בהכנסות ברמות שונות ובהתאם להשקעה באוטומציה השיווקית אצלכם בחברה.

כיצד עובדת האוטומציה השיווקית? ומה יש לה להציע?

לאחר ייעוץ עם המומחה השיווקי והבנת הצרכים השיווקיים שלכם, תבוצע התאמת הכלים האוטומטיים השיווקיים ובהתאם לתקציב שלכם.
האוטומציה השיווקית – עסקית מציעה קישור בין מערכות הקיימות בתוך ארגון (לדוגמה: מערכת ניהול לקוחות) לבין מערכות אל מחוץ לארגון ובכך נוצרת "שיחה" בין מערכות שונות לפעולות אוטומטיות מוגדרות.
בנוסף לקישור בין מערכות שונות, בעולם האוטומציה השיווקית קיימות מערכות אוטומטיות שיווקיות רבות שניתן להתאים לכל חברה גדולה או אפילו עסק קטן.

בין המערכות הפופולאריות ניתן למצוא מערכת המקשרת בין מספר הטלפון שלכם לאיימל שלכם ובכך מאפשרת לכם לקבל מיילים על לקוחות פוטנציאלים שלא הספקתם לקבל את שיחתם, מערכת SMS חכמה המאפשרת שליחת מסרונים שיווקיים הכוללים מבצעים ומסרים שונים אך גם לשמש כמערכת תזכורת לתור הנקבע אצל רופא/מטפל, הזמנת מקום במסעדה או פאב, העברת סקרים ושאלונים ועוד.
בנוסף למערכת המסרונים ניתן לשלב את המערכת הנפוצה של הניוזלטר (מיילים שיווקיים ללקוחות), מערכת המשמשת בתור העברת מסרי קמפיין, מבצעים בהתאם לעונות ותקופות, מאמרים לאתר הבית ועוד.
מערכת פופולארית שהפכה ללהיט בקרב חברות ועסקים רבים בארץ ובעולם היא מערכת הצ'ט בוט לפייסבוק, מערכת זאת יכולה לשוחח עם לקוחות בהתאם לשאלות מוגדרות, לאסוף נתונים על לקוחות, להשיג לידים, לקדם מוצרים ושירותים, לבצע סקרים ועוד.
האוטומציה השיווקית רבת אפשרויות, צרו קשר עם פורטל ה"אוטומציה השיווקית" והקפיצו את החברות והעסקים שלכם בכמה רמות מעלה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

סגור