5 תהליכי אוטומציה של כל עסק חייב ב-2023 כדי לחסוך זמן

אחד הדברים החשובים לייעול העסק שלכם זה להיות מעודכן בכל החידושים והטכנולוגיות המתקדמות כדי להקדים את המתחרים בכמה צעדים לפניי. עם אוטומציה לעסק ניתן לייעל את פעילות העסק בצורה הטובה ביותר ולחסוך בלא מעט זמן, כסף וכאבי ראש מיותרים. אם אוטומציות לעסקים תוכלו לייצר יתרון תחרותי עצום על פני המתחרים שלכם במיוחד בתחומים שבהם שבהם המתחרים שלכם חלשים ולא בעניינים. אז נצלו את היתרון שלכם עם אוטומציה לעסק וייעלו את העסק שלכם כבר בשנת 2023.

אילו תהליכים יעזרו לכם באוטומציה לעסק ויחסכו לכם זמן?

מערכת שליחת SMS – באמצעות מערכת שליחת SMS, תוכלו לקדם מוצרים או שירותים חשובים לכם תוך כדי שיווק וקידום מכירות. מסרוני ה-SMS יעזרו לכם לעדכן את הלקוחות על מוצרים או שירותים חדשים שיש לכם, לתזכר אותם על תור קרוב או מוצר שנמכר עבורם, תוכלו לעדכן במבצעים והנחות שונות באתר ובחנויות, לשלוח לינקים שונים שיעבירו את הלקוחות לתוכן שאתם רוצים בין שזה בדף נחיתה או עמוד באתר ועוד. בנוסף לכך, תוכלו לשלוח חשבונית עבור מוצר או שירות שנרכש, או התראת תשלם ושליחת של חשבונית מספר קבלה אחרי התשלום ועוד.

מערכת ניוזלטר – מערכת ניוזלטר מאפשרת עדכון לקוחות קיימים ושימורם. באמצעות ניוזלטר הנשלח פעם בשבוע או פעם בחודש בהתאם לצרכים שלכם, ת וכלו לעדכן את הלקוחות שלכם במסרים שונים בין שזה מוצרים חדשים שיצאו, פעילויות שונות שאתם עושים, מבצעים ושירותים חדשים, הנחות חדשות, לשלוח מסרים לקמפיין ועוד. מערכת הניוזלטר היא כלי נהדר עבור עסקים רבים והיא חלק בלתי נפרד מכל תהליך מאוטומציה לעסקים.

צ'אט בוט – אחת מהמערכות החכמות והמורכבות בשנים האחרונות אלו צ'אט בוט. מדובר על צ'אט בוט חכם אשר נמצא באתר החברה או בדף הפייסבוק העסקי ומותאם לצרכי העסק. הצ'אט בוט נמצא במהלך היום וכן בשעות שהעסק סיים את פעילותו ועונה בהתאם לתשובות שעונה הלקוח על השאלות שהוא מתוכנת להם. באמצעותו ניתן לקדם אירועים שונים, מבצעים, לעזור בשירות לקוחות ועוד.

דף נחיתה – באמצעות דף נחיתה עם תכנים שיווקיים שיודעים לגעת בכאב של הלקוחות, ניתן לייעל את העבודה בצורה הטובה ביותר ועל הדרך לקבל כמות יפה של לידים. ישנם לא מעט דפי נחיתה חינמיים שאפשר להוריד בחינם שכוללים לא מעט שבלונות שונות. כמו כן, אפשר לבנות לבד דף נחיתה דרך מערכת הגוגל ולשווק אותו ברשתות החברתיות ובקמפניים שונים לקידום.

מערכת CRM מערכת CRM, היא מערכת לניהול העסק. במערכת זאת אפשר לשמור את כל הלקוחות הקיימים, להוסיף לקוחות חדשים, להפיק קבלות, לקבל חתכים של הלקוחות הרלוונטים באזורים מסוימים, או באמצעות גיל או כל קריטריון אחר וכמובן לשמור כתובות, מיילים, טלפונים, להיות במעקב ולדעת מה קורה לגבי כל לקוח, לעדכן במבצעים והנחות ועוד. מערכת CRM היא אחת המערכות החשובות בכל עסק והיא עושה סדר וחוסכת לא מעט זמן וכסף שמדובר על ייעול העסק. לכן לא מעט עסקים משתמשים בה על בסיס יום יומי כדי לייעל את פעולות העסק שלהם.

שאלות נפוצות על תהליכי אוטומציה לעסקים

עם אוטומציה לעסק תוכלו לייעל את תהליכי העסק שלכם, לשפר את המכירות ולחסוך זמן שירות ותמיכה ללקוחות.

צ'אט בוט מתאים לכל סוגי העסקים בין שמדובר על עסק קטן, בינוני או גדול. מובן שהוא עולה לא מעט כסף לכן יש לקחת מראש את ההוצאות עליו ולהקציב עבורו.

אוטומציה לעסק משתנה בהתאם לעסק ולצרכיו. אם מדובר על חנות אינטרנט קטנה שזקוקה לכמה התמשקויות המחיר יהיה נמוך ויש מצב שתוכלו לעשות זאת לבד. אך אם אתם עובדים עם ספקים וגורמים שונים ואתם עסקתם בינוני עד גדול, תצטרכו ליווי מקצועי על ידי החברה או מומחה והמחיר הוא בהתאם.

תלוי בצרכי העסק שלכם וגודל העסק, אם מדובר על עסק קטן שאין הרבה עבודה אוטומציה אחת תספיק, אך אם מדובר על עסק גדול עם פעילות עדיפה יותר לשלב כמה אוטומציות לעסקים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?