כדי לחסוך זמן וכסף עסקים רבים מחפשים אחר הצ'אט בוט שיעשה להם את העבודה של מספר עובדים מקצועיים. סקירה מיוחדת סביב הצ'אט בוט ואיך ראש הממשלה, ביבי נתניהו, משתמש בצ'אט אוטומטי חכם כדי לזכות בבחירות 2019.

צ'אט בוט? תלמדו מביבי

כל משתמש בפייסבוק מכיר את דף הפייסבוק הויראלי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, חלק נרחב מהעוקבים אחרי ביבי עתיד לשלוח לו הודעות שונות ובתקופת בחירות, הפניות בצ'אט לנתניהו מגיעות לשיא.
אם כך, כיצד בנימין נתניהו יכול לספק מענה הולם לאלפי ועשרות אלפי פניות בחודש?
במקום להעסיק צוות עובדים ענק, נתניהו (וחלקים נוספים במערכת הפוליטית) בחרו בצ'אט בוט שיספק מענה לפניות מרובות, יענה על הצרכים של משתמשים רבים ובמקרים רבים גם יענה על השאלות ובהתאם להגדרות מראש.

88 - הצ'אט בוט של ביבי

ביבי-בוט

לא רק מענה לאזרחים בראש מעייניו של נתניהו, הצ'אט החכם של ביבי הוא האס החזק במערכת הבחירות 2019, באמצעות הצ'אט בוט נתניהו יכול לפנות ולשווק עצמו מול משתמשים שפנו אליו, משתמשים שעשו לו לייק/עוקב לעמוד או לייק לפוסט ואף למשתמשים שהגיבו לפוסט.
מלבד שירות לאזרח (או שירות ללקוח בהתאמה לעסקים) הצ'אט בוט החכם של נתניהו מאפשר שיווק תכנים בהתאם למענה על שאלות ואף איסוף ופילוח מידע על משתמשים ובכך להשיג תוצאות טובות יותר.  
מערכת בחירות היא מערכת אכזרית, מלאת מתחרים, מלאת השמצות וקרבות ואם ננסה לרגע לתרגם אותה לעסקים הרבים בישראל, הרי שצ'אט בוט לעסק שלכם, מהחברות הקטנות ועד הגדולות, מאפשר לכם לענות על כל הצרכים, להתמודד מול המתחרים החזקים בענף ולהשיג תוצאות מצוינות באמצעות כלים עדכניים כדוגמת הצ'אט בוט.
למרות הדיווחים הזמניים שהיו בתקשורת, הצ'אט בוט של נתניהו חוקי וכשיר למהדרין, הצ'אט החכם סייע לנתניהו לחזק את קהל העוקבים שלו ולשכנע מתלבטים רבים, פייסבוק מאפשרת צ'אט בוט והמומחה ליצירת הצ'אט האוטומטי החכם ידע לדייק את אופן השימוש של המערכת מול פייסבוק.

הצ'אט החכם לעסק: שירות מהיר, שיווק, מכירות והשגת יעדים

הצ'אט בוט החכם עבר בשנים האחרונות שינויים ופיתוחים רבים, מלבד הצ'אט בוט של ביבי ופוליטיקאים נוספים, חברות גדולות ובנוניות משתמשות בצ'אט בוט כדי לענות על הצרכים הרבים של העסק.
עסקים וחברות בכל התחומים והענפים במשק הישראלי יכולות מנצלות את היכולות של הצ'אט החכם כדי לשפר את הפרמטרים השונים.

באמצעות הצ'אט בוט החכם לעסק תוכלו ליצור "צוות עובדים" גדול המספק מענה 24/7  לקהל הלקוחות הרחב, צוות העובדים האוטומטי החדש יסייע לכם במשימות רבות ויצדיק את הכסף המושקע עבור הקמתו: יסייע וימלא את מקומם של אנשי השירות השונים, יסייע וימלא את מקומם של יועצי המכירות והשיווק, יענה ללא שגיאות כתיב או טעויות במסר מול לקוחות המבקשים תשובות, יעודד מכירה באמצעות מענה ישיר ומדויק, יאסוף מידע ויפלח את הלקוחות שלכם באופן אוטומטי, יעלה את החשיפה והנוכחות שלכם בפייסבוק, יתממשק עם מערכות שונות (כולל אתר החברה), ישלח חומרים שיווקים וסקרים מתקדמים לעוקבים בפייסבוק, יגדיל את המכירות והלידים, ישמר לקוחות קיימים, יגדיל את החשיפה לשיווק שותפים  (Affiliate Marketing)או יגדיל את תשלום לפי לחיצה (PPC) ולמעשה יחדש וירענן את כל המערכות והעובדים השונים בחברה.
הצ'אט בוט האוטומטי החכם אינו כלי הצדקה לפיטורי עובדים, ההפך הוא הנכון, באמצעות הצ'אט בוט ניתן לשפר התפקוד של העובדים הקיימים והעובדים החדשים, ניתן לחסוך בהוצאות, לתעל עובדים לכיוונים נוספים, להגדיל הכנסות, לשווק את החברה/העסק בצורה עדכנית ומתקדמת וליהנות מכל העולמות שיש לצ'אט החכם ולעולם האוטומציה להציע.

99 - הצ'אט בוט של ביבי

המנצחים הגדולים שמבינים את עולם הדיגיטל משתמשים באוטומציה

עולם האוטומציה מגוון וחכם, הצ'אט בוט לעסק שלך יכול להשיג לך יעדים רבים אך הוא אינו לבד בכלים הרבים שיש לאוטומציה לעסקים להציע, בין השירותים הרבים ניתן למצוא גם קישורים רבים בין מערכות פנימיות בחברה למערכות חיצוניות ואפליקציות שונות, מערכת אוטומטית של SMS המשפרת את מערך המכירות והשירות, ניוזלטר/מייל שיווקי אוטומטי ללקוחות, יצירת מועדון לקוחות חכם וכלים אוטומטים רבים המאפשרים לכל איש עסקים או איש ציבור להשיג את היעדים שיבחר.

הצ'אט בוט של ביבי: אוטומציה להמונים – הבוט החדש לעסק שלך

המשותף לכלים רבים מעולם האוטומציה הוא הצ'אט בוט החכם שעומד בחוט החנית ומתממשק למערכות ישנות וחדשות, עונה על לצרכים הרבים של העסקים ומספק תוצאות ברורות בשטח.
הצ'אט בוט הוא השם החם ביותר בעולם האוטומציה, אל תתנו לביבי ולחברות הרבות במשק ליהנות לבד מהכוח של הצ'אט האוטומטי החכם. זה הזמן להטמיע גם בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם צ'אט בוט מתקדם שייתן מענה הולם בהודעה מיידית ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם 24 שעות ביממה ובכך גם תוכלו לפלח את הלקוחות ולדעת עליהם נתונים שיעזרו לייעול העסק שאותם תאספו בעזרת הבוט.

רוצים גם בוט בפייסבוק כמו ביבי? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

סגור