ניהול חברי מועדון לקוחות בצורה אוטומטית

בעלי עסק? יש לכם רצון ליצור מערך גדול של חברי מועדון שיהפכו ללקוחות חוזרים ומרוצים והכל בצורה אוטומטית? יש לנו פתרון מושלם לניהול מערך ההצטרפות לחברי מועדון הלקוחות כחלק מפעולות אוטומציה שיווקית לעסקים!

אנו הולכים להקל על החיים שלכם ושל העסק שלכם ב-2 מובנים:

kid 310575 640 300x260 - ניהול חברי מועדון לקוחות בצורה אוטומטית

1. אם עד היום, הייתם צריכים לתת ללקוחות שלכם דף ועט כדי למלא את הפרטים שלהם בכדי להצטרף לחברי המועדון..היום בעידן המודרני יש מהפכה אוטומטית, הזנת כל הפרטים לצורך הצטרפות למעגל לקוחות דרך האינטרנט..משמע הזנה דיגיטלית ותיעוד דיגיטלי שלא מצריך העתקה מהדף למערכת שלכם!
אם בעבר, אדם היה צריך לרשום ידנית את הפרטים שלו על דף, ולהעביר לפקידה, למלצרית, למוכר או למנהלת החנות, כיום יש אפשרות שתהליך הזנת הפרטים והתיעוד שלהם במערכת יהיו בצורה אוטומטית, כמו גם שליחת סמסים או אימיילים באופן יזום מצד העסק שלכם!
2. הלקוחות יכולים לרשום לכם פרטים בדף ההצטרפות שהבאתם להם , אך לצערכם אתם לא מבינים את הכתב שלהם, או שיש בו שגיאות או ייתכן שלא כל הפרטים מלאים כפי שרציתם.
כמה פעמים קרה לכם שהלקוחות רצו להצטרף למעגל הלקוחות שלכם אבל רשמו אימייל לא מובן או מספר טלפון ללא כל הספרות? בצורה זו הלקוחות יכולים לכתוב מידע עם שגיאות או לא למלא את הכל ואז זה פחות אפקטיבי עבורכם.
העולם האוטומטי שאנו מציעים זה הסוף לכל שגיאות הכתיב על הדף, או חצאי הפרטים השלמים בכדי להצטרף לחברות במועדון הלקוחות שלכם!

אנו מציעים ניהול חברי מועדון לקוחות בצורה אוטומטית לחלוטין.
קיימות 2 אופציות לביצוע אוטומצייה בהתאם לסוג העסק:


אופציה ראשונה: באמצעות סריקת קוד

אתם מפרסמים בעסק שלכם שהלקוחות צריכים לבצע סריקת קוד בכדי להצטרף למעגל הלקוחות שלכם ולקבל הטבה או מבצע ייחודי. הלקוח סורק את הקוד ומקבל ישירות לסלולר שממנו הוא סרק קישור לדף נחיתה עם טופס בכדי למלא פרטים אישיים לצורך הצטרפות כחבר במועדון הלקוחות שלכם, לאחר שהוא ממלא את הטופס הפרטים נשמרים בצורה אוטומטית במערכת CRM או בגוגל שיטס (אקסל). לאחר מכן כאשר יש לנו את הפרטים של הלקוח במערכת ניתן לשלוח לו בצורה יזומה ואוטומטית דואר אלקטרוני (ניוזלטר), סמס וכל מה שעולה על דעתכם.

היתרונות:

  1. הבנה- הלקוח מזין בעצמו את הפרטים שלו בצורה דיגיטלית – הקטנת האופציה לטעויות או אי הבנת הכתב שלו.
  2. מהירות – התהליך קורה במיידיות ומהירות. אפשר לשלוח ללקוח מייל או סמס עם קוד הנחה לקנייה הבאה או לקנייה הנוכחית בתוך שניות ספורות מהרגע שהוא נרשם..והכל קורה בצורה אוטומטית ללא מגע מצדכם.
  3. ניידות – התהליך מתרחש בטלפון הנייד שלו, הוא יכול לצאת מהחנות או מהעסק שלכם ועדיין להמשיך בתהליך ההצטרפות למעגל הלקוחות שלכם.
  4. חסכון במשאבי אנוש – אם עד היום הייתם צריכים אדם שייקח את הפרטים של הלקוח מהדף או מהברושור ויזין אותם במערכת שלכם. כיום עם התהליך הנ"ל אתם יכולים לשבת בחיבוק ידיים והלקוחות יצטרפו בצורה אוטומטית, ללא בזבוז זמן מהצד שלכם או של העובדים שלכם.

חסרונות:

אפליקציה – צריך שללקוח תהיה האפליקציה לסריקת קוד. כמעט לכל אדם יש בטלפון החכם שלו אפליקציה מסוג זה, אך לא לכולם. במידה ואין אפליקציה לסריקת קוד – אפשר ורצוי להשתמש באופציה השנייה המוצעת על ידינו.

רוצים לנסות זאת בזמן אמת? תסרקו את הקוד של אולפני לי-רון
אולפני לי-רון מציעים ללקוחות שלהם לסרוק את הקוד, להצטרף למועדון הלקוחות ולקבל באופן מיידי אימייל עם קוד מתנה להדפסת תמונה על דיסק. במקביל המערכת שומרת את הפרטים של האנשים שמילאו את המידע והצטרפו למעגל הלקוחות ובכך בהמשך ניתן לשלוח מידע פרסומי או שיווקי רק לחברי המועדון:

1 1 231x300 - ניהול חברי מועדון לקוחות בצורה אוטומטית


אופציה שניה: באמצעות מספר טלפון

אתם שמים בעסק מודעה שמי שמצטרף למעגל הלקוחות מקבל הנחה בקנייה הנוכחית או בקנייה הבאה או מתנה כלשהי שתרצו להעניק למצטרפים חדשים. המלצרית, האחמ"ש, המוכר או מנהל הסניף מציינים בפני הלקוחות את האופציה הזו גם כן. כאשר יש לקוח שמעוניין להצטרף למעגל הלקוחות וחברי המועדון העובד/ת בעסק שלכם מבקש את מספר הטלפון ומתעד את המספר במערכת CRM או בגוגל שיטס (אקסל). ברגע שהמערכת מזהה שמספר טלפון חדש התווסף, היא בצורה יזומה ואוטומטית שולחת סמס לטלפון החדש שהוזן קישור לדף נחיתה שבו יהיה טופס הצטרפות לחברי המועדון. ברגע שהאדם סיים למלא את הפרטים שלו ולחץ על "שלח", המערכת מקבלת בצורה אוטומטית את כל הפרטים של הלקוח. כאשר יש למערכת את כל הפרטים של הלקוח אפשר לשלוח לו בצורה אוטומטית ומיידית סמס עם קוד הטבה לקנייה הזו אפשר לשלוח לו מייל עם מתנה ייחודית לחברי המועדון וכמובן אפשר להמשיך להיות איתו בקשר כל הזמן בצורה אוטומטית, ללא מגע טכני או יזום מהצד שלכם. משמע, יש לכם מעגל לקוחות שעובד בצורה אוטומטית וממשיך לרכוש ממכם בלי שתעשו דבר חוץ מלרשום את מספר הטלפון שלהם במערכת.

online membership 2703464 640 281x300 - ניהול חברי מועדון לקוחות בצורה אוטומטית

יתרונות:

  1. אין מקום לטעויות – כאשר העובד/ת שלכם מזין את פרטי הטלפון במערכת (יש לכם כבר את הטלפון של הלקוח), לאחר שימלא את כל הפרטים בטופס הרשמה יהיו לכם את כל פרטי הלקוח ללא טעויות כפי שיכולות להיות אם הוא היה כותב אותם על דף.
  2. אימות – במידה והלקוח לא קיבל סמס ייתכן שהטלפון שהוא נתן לא טוב או שהייתה שגיאה במספר שהזנתם במערכת. ולכן תוכלו לבדוק ולאמת מולו את המספר בשנית. דבר היוצר אמינות שאכן מספר הטלפון שהוא רשם עובד ומידע אכן מגיע אליו. חיוני ואפקטיבי להמשך שליחת תוכן לטלפון שלו.
  3. חסכון בזמן תיעוד – כאשר אתם מזינים במערכת רק מספר טלפון ונותנים ללקוחות למלא בעצמם את כל הפרטים אתם חוסכים המון זמן בתיעוד הכולל של כל המידע.. אם בעבר העובדים שלכם היו צריכים להזין במערכת בצורה ידנית: שם פרטי, שם משפחה, תאריך לידה, תאריך נישואין, טלפון, אימייל ועוד נתונים שרציתם מהלקוחות שלכם לצורך הצטרפות למעגל הלקוחות. הרי שהיום עם הטכנולוגיה שפיתחנו, ברגע שהמערכת מזהה שהוזן מספר טלפון חדש היא בצורה אוטומטית שולחת ללקוחות שלכם סמס עם קישור להזנת כל הפרטים האישיים ואוטומטית אחרי השליחה של הטופס גם מעדכנת את מערכת הCRM שלכם או את גוגל שיטס (אקסל)..משמע, אתם לא צריכים עובדים שיזינו בעצמם את המידע ויזבזבזו זמן עבודה יקר על העתקת נתונים.
  4. לא צריך צד שלישי – הלקוחות לא צריכים אפליקציה ייעודית או תוכנה מיוחדת. כל מה שהלקוחות שלכם צריכים בכדי להרשם הוא פלאפון עם גישה לאינטרנט. אתם יכולים לרשום את הטלפון של הלקוח בגוגל שיטס (אקסל) והמערכת שלנו תזהה בצורה אוטומטית שטאב חדש נוצר ותתחיל את כל התהליך של שליחת קישור הרשמה בסמס לטלפון של הלקוח בצורה אוטומטית.

חסרונות:

זמן שליחה – מהרגע שהעובדים שלכם יתעדו במערכת את מספר הטלפון של הלקוח שמעוניין להצטרף לוקח למערכת שלנו לסרוק את מספר הטלפון בין 5 ל10 דקות. אך ברגע שהמספר נסרק יישלח אליו בצורה מיידית סמס עם קישור להרשמה ומיידית ברגע שהוא שולח הפרטים שלו יתועדו במערכת ותוכלו גם בצורה מיידית ואוטומטית להמשיך לשלוח לו סמס או מייל עם הטבה או מבצע ייחודי למצטרפים. החסרון הגדול הוא רק בקריאה הראשונה של מספר הטלפון..אך תוכלו לומר ללקוחות שברגע שהם אומרים לכם את מספר הטלפון הם יכולים להמשיך להסתובב בחנות או בקניון והסמס יגיע אוטומטית..למרות שהסמס הראשוני לוקח מספר דקות מעטות, אנשים ממש אוהבים את האוטומציה הזו.

למי זה מתאים?

  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי למסעדות ובתי קפה
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי לרשתות אופנה, בגדים ומותגים
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי לרשתות קוסמטיקה
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי לחברות בתחום המזון והמשקאות
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי לחנויות מתנות וכלי בית
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי למספרות
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי לחברות רכב
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי לחברות ביטוח
  • ועוד…

רוצים לייעל את מערך ניהול מועדון הלקוחות שלכם לעולם האוטומטי? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
אנו נשמח לאפיין את העסק שלכם ולבצע שיפור לתהליך ההצטרפות לחברי מועדון של העסק או החברה שלכם.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

סגור