האם אוטומציה שיווקית – עסקית היא מקצוע העתיד בעולם ובישראל?

קריירה מקצועית: האם האוטומציה החדשה היא מקצוע העתיד בעולם ובישראל? כיצד קורס אוטומציה יכול לסייע לך להגדיל את שירותי הדיגיטל שלך ולייעל את העסק או החברה שלך בזכות הידע החדש שרכשת לפני כולם? כל הפרטים כאן!

האם העולם עתיד להיות מנוהל על-ידי מוכנות אוטומטיות? לא כל כך מהר, אם כי עדיף להיות בצד הנכון.
כפי שקרה במהפכה התעשייתית, כך גם בעולם העסקים המודרניים ובשיווק הדיגיטלי – יותר ויותר פעולות שיווקיות, שירותיות ואוטומטיות עוברות לידי האוטומציה.
מהי האוטומציה השיווקית-עסקית? איך לומדים אוטומציה? והאם עבודה באוטומציה היא מקצוע וקריירה?

מאוטומטיות במפעלים ועד לאוטומציה שיווקית בשיווק הדיגיטלי

האנשים שהשכילו להבין איפה נמצא הצד המנצח, הצליחו לשפר את הקריירה המקצועית שלהם או לבנות בעצמם עסקים וחברות גדולות.
מאז המעבר לייצור במפעלים גדולים ואוטומטיים, עבודות רבות המצריכות את התערבות הגורם האנושי עברו לפעילות אוטומטית – התהליך ששינה את ההיסטוריה נמצא כמעט בכל חברה ועסק כבר עשרות שנים, בעשור האחרון חלה התקדמות משמעותית בכל הקשור לאוטומציה שיווקית-עסקית המסייעת לעסקים במערכי השיווק, שירות ותפעול באמצעים דיגיטליים מתקדמים.

עולמות רבים עברו לטיפול מלא או לכל הפחות לסיוע משמעותי של האוטומציה השיווקית, כך למשל עולם השירות עובד כבר מספר שנים עם סוגים שונים של מערכות צ'אט בוט המנהלות שיחה עם לקוח (במיוחד הצ'ט בוט בפייסבוק), פעילות מזכירה הפכה להיות שיחה שלא נענתה כמייל עם פרטי שיחה ומתקשר, שיווק מוצרים ושירותים באמצעות הפייסבוק ומערכות הניוזלטר והמסרונים וקישורים בין מערכות פנים וחוץ עסקיות וארגוניות כך ש"מערכת אחת תדבר עם מערכת אחרת" ללא צורך במגע יד אדם.
עם ההתפתחות המואצת של עולם האוטומציה השיווקית, נראה שבחירה לעסוק באוטומציה היא בחירה מושכלת ונכונה הצופה את העתיד בצורה חכמה.

רוצים להתחיל ולהיות מקצועני אוטומציה מתקדמים? תתחילו עם הרשמה למערכת אינטגרומט שתיתן לכם את כל מה שאתם צריכים!

אוטומציה עסקית
אוטומציה עסקית

השאלה הנשאלת: אם האוטומציה היא מקצוע העתיד בארץ ובחו"ל, האם משמעות הדבר שחייבים לרוץ ללמוד אוטומציה?
חשוב לשים לדגש כי האוטומציה מבוקשת מאוד בקרב כמעט כל עסק המעוניין לגדול, להתפתח או פשוט לשרוד – אך אין זה אומר שעולם האוטומציה הוא פשוט.
טרם העיסוק בלמידת אוטומציה, חשוב לזכור כי שוק האוטומציה מורכב מקבוצות שונות:  אנשים שעסקו בהיבטים שונים בדיגיטל ולא ממש עברו קורס אוטומציה, כאלו שעברו קורס אוטומציה למתחילים, קורס למתקדמים ומומחי דיגיטל ואוטומציה בעלי וותק רב בתחום.
אם אתם לא מעוניינים להשקיע שנים רבות בכניסה לעולם הדיגיטל ולמידה איטית הכוללת מספר רב של פרויקטים בתחום האוטומציה – ממומלץ לבחור תחום אחר, בעלי החברות והעסקים ישימו לב שהמקצועיות שלכם לא מספיקה ואתם עלולים אף להיתבע אם ביצעתם טעויות קריטיות בבניית מערכות שונות וקישורי מערכות ודאטה כושלים.

איפה לומדים אוטומציה? האם קורס אוטומציה משתלם?

אם בחרתם להתחיל מסלול ארוך המתאים רק לתותחים האמיתיים בעולם האוטומציה, ודאי שלא תרצו להסתמך על מדריכים וסרטונים ברשת וללמוד את הדבר האמיתי.
בשוק קיימים קורסים שונים ללימוד אוטומציה, חלק מהקורסים כוללים מספר רב של תלמידים וחלק דווקא יפנו לקהל תלמידים פוטנציאלים המחפשים לימוד בקבוצות קטנות.
קורס אוטומציה בסיסי וממוצע ילמד אתכם על כתיבת קוד והרצתו בהיבטים שונים, לרוב מדובר על בסיס האוטומציה וכיצד להכיר ולכתוב/לבנות בצורה נכונה.
בקורסי אוטומציה מתקדמים שונים תלמדו מידע מגוון, בין היתר על המערכות והאפליקציות השונות, בדיקות IDE, אתרי מוביל, אפליקציות וייב, Java  ומאפיינים רבים נוספים המתאימים לאנשים שלמדו בדיקות QA  או בעלי רקע בבדיקות תוכנה.
שימו לב שחלק מהקורסים ילמדו אתכם כיצד למכור את עצמכם לחברות ועסקים, דבר שיכול להיות כתוספת נחמדה אבל לא שונה מניסיון כאנשי מכירות לכל דבר ועניין.

כמו כן, בשנה האחרונה יש עלייה חדשה של מודעות דרושים בתחום אוטומציה, זאפייר, אינטגרומט, צ'אט בוטים והכלים הללו הפכו לחובה בתפקידים מסוימים שדורשים כישורי אוטומציה. זו הסיבה שאתם כן צריכים ללכת ללמוד קורס אוטומציה באופן מקצועי בכדי שתוכלו להיות מנהלי אוטומציה או בעלי כישורים מסוימים שיהפכו אתכם למומחי אוטומציה ובכך תוכלו להשתלב בשוק הדיגיטל בצורה איכותית ורחבה יותר ולהתקבל למשרות טובות יותר בחברות גלובליות.

עלייה מתמדת בחיפוש של עסקים מחפשים אחר האוטומציה

חברות ועסקים רבים מעוניינים לגדול כמה שיותר ולהכניס כמה שיותר כסף, חלק מהחברות חייבות להתמודד עם שוק הישרדותי וקשה ולכן מחפשות את הכלי השיווקי והעסקי שיעזור להן ליצור יתרונות או להשתוות לחברות המתחרות.
האוטומציה השיווקית מאפשרת לעסקים בישראל ובעולם להגיע לרמות דיוק גבוהות, עבודה בקצב בלתי נתפס וללא מנוחה אנושית-ידנית – כזו היוצרת "עובד-על" או מחלקה דיגיטלית מיוחדת המסייעת לחברות ולעיתים מייתרת צורך בתקנים.
עולם האוטומציה הוא לא רק חובה עבור עולם ההייטק, כיום ניתן למכור את שירותי האוטומציה כמעט לכל חברה או עסק במשק.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?